Významné evropské obchodní partnery, i zástupce evropských motoristických médií, pozvala společnost Triangle, v polovině června, na jeden z nejlepších a nejmodernějších závodních okruhů na světě. Totiž na portugalský Autódromo Internacional do Algarve, známý také jako Portimão Circuit.
To proto, aby si mohli sami, na vlastní „kůži,“ vyzkoušet vlastnosti pneumatik Triangle určených pro evropský trh. Za Megamax24 proto nabídku přijali Radek Říha, jednatel společnosti, a Marián Benko, manažer prodeje.
I z toho důvodu, že právě okruh Autodromo Internacional do Algarve, od uvedení do provozu v roce 2008, poskytuje naprosto perfektní zázemí nejen závodním týmům, ale také výrobcům automobilů, motocyklů, i pneumatik, jako místo pro důkladné a všestranné testování jak na závodním okruhu, tak na horských silničních trasách, v náročném terénu, nebo na mezinárodní motokárové dráze.
Takže si společnost Megamax24 během několika testovacích dnů pochopitelně nenechala ujít příležitost pořádně prověřit například celoroční pneu Triangle SeasonX, obuté na vozech BMW 115d. A to právě na speciální motokárové trati s řadou mokrých úseků. Následně, už v běžném provozu na klikatých portugalských horských silničkách, opět s vozy BMW 115d, přišly na řadu silniční pneu AdvanteX, s novou generací polymerové směsi s vysokým obsahem siliky pro nízký valivý odpor, zvýšenou trakci i přilnavost.
Na speciální trati, v části nazývané Off-Road Park, pro testování automobilů, motocyklů, nebo SUV, stejně jako pro módní zážitkové jízdy, prověřila s „teréňáky“ VW Amarok a Mercedes X-class, off-roadové pneu GripX MT.
Na suché trati plné „vychytaných“ překážek, včetně sjezdů s betonových schodů, kamenito-hlinitého svahu, jízdy betonovým korytem, přes rozbořené můstky…
Na samotný závodní okruh potom vyjeli s vozy Mercedes GLC na test pneu Triangle AdvanteX SUV, mimo jiné, při takzvaném „krizovém brzdění“ na mokrém povrchu při rychlosti 50 kilometrů za hodinu. A následně „ničili“ letní silniční sportovní pneumatiky řady SporteX pro náročnější řidiče, s asymetrickým designem, optimalizovanou kontaktní plochou, doplněnou výraznými centrálními drážkami, a s řadou šikmých bočních drážek pro co nejlepší odvod vody a předcházení vzniku aquaplaningu.
To vše při opravdu ostré jízdě za volanty vozů Mercedes E53 AMG kupé (pilot Radek Říha), a Mercedes C43 AMG kabriolet (pilot Marián Benko). Na trati dlouhé 4,684 metrů (verze F1, s homologací FIA a FIM), s devíti pravotočivými a sedmi levotočivými zatáčkami, a s cílovou rovinkou dlouhou bezmála kilometr, rekord Sebastiana Buemi, který v roce 2009 zajel čas 01: 27,987 minuty na kolo, ani maximální rychlost 352,9 km/h, sice nepřekonali, ale to nebylo důležité.
Výsledky vlastních, portugalských, testů pneumatik značky Triangle, bude společnost Megamax24 v těchto dnech podrobně analyzovat. Ale - snad neprozradíme žádné tajemství - předběžně jsou velmi povzbudivé.
Foto: Triangle