Společnost Continental koncem loňského roku vyslala do souboje se svými největšími konkurenty na závodních tratích opět osmnáctipalcové přední pneumatiky ContiRoadAttack 3 CR. Ovšem po komplexním vyladění, a s novou směsí.
Pneu Continental ContiRoadAttack 3 CR jsou nástupcem legendy mezi motocyklovými pneumatikami, modelu ContiRoadAttack 2 CR, který až dosud obouvají, jako originální výbavu, například motocykly BMW S 1000 RR i KTM RC8 R.
Dostaly však především optimalizovanou směs s maximální přilnavostí, vyvinutou pro závody segmentu Classic a Vintage, speciální radiální klasickou kostru s užšími ráfky pro výbornou ovladatelnost a stabilitu, i vylepšený výkon na mokru díky přepracovanému designu běhounu.
Takřka ideální volba pro těžké a výkonné klasické sportovní motocykly a superbiky. Vzhledem ke schválení pro použití i na běžných komunikacích, jsou tyto závodní pneumatiky natolik odolné, že představují i plnohodnotnou alternativu k standardním pneumatikám pro mnohé mladé „závodníky,“ kteří jezdí s osmnáctipalcovými ráfky vpředu i vzadu.
Osvědčený profil dezénu zůstal nezměněn, technici ponechali ve hře i řadu dalších technologií společnosti Continental, jako třeba GripLimitFeedback pro předvídatelný handling na limitu, RainGrip pro výrazné vylepšení jízdních vlastností na mokré vozovce, EasyHandling zajišťující špičkové chování pneu při dlouhých jízdách i sportovně laděných vyjížďkách, i konstrukci ocelového pásu s nulovým stupněm pro optimální stabilitu při vysokých rychlostech.
A samozřejmě MultiGrip, kombinující tužší středovou část běhounu odolnou proti opotřebení, s měkčími rameny pro vynikající ovladatelnost a životnost.
Nechybí ani TractionSkin, patentovaná technologie dodávající běhounu takzvaně mikrodrsný povrch, umožňující rychlejší zajetí nových pneu, právě díky povrchové úpravě bez separačních prostředků při vulkanizaci.
Což umožňuje dosažení homogenní přilnavosti při použití byť jedné jediné směsi, vzhledem k řízené teplotě při vytvrzování pneumatiky v průběhu výrobního procesu.
Pneu Continental ContiRoadAttack 3 CR s novou směsí pro přední kola jsou na trhu ve dvou rozměrech - 100/90 R 18 M/C 56 V TL (od DOT 2721), a 110/80 ZR 18 M / C (58W) TL (od DOT 3021). Odpovídající osmnáctipalcové gumy pro zadní kola jsou pak k mání s rozměry 110/80 R 18 MC 58 V TL, 130/80 R 80 18 M / C 66 V TL, a 150/65 R 18 M / C 69 H TL - v tomto případě s upraveným dezénem pro maximální výkon při akceleraci a výjezdech ze zatáček.
Kromě klasických závodních motocyklů je mohou obouvat i další majitelé motocyklů s osmnáctipalcovými koly, například BMW R 65 až R 100, Ducati 1000 Replica/S2, Laverda 1000 SFC, Yamaha XJ 750/900, nebo Triumph Thruxton Street Twin a podobně.
Zdroj: Continental
Foto: Continental