Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!
Všechna oddělěníAuto blogMoto blogRacing team
Všechny kategorieTestySoutěžeRecenzeČlánkyViděli jste násRozhovoryMiniseriál
Zpět na články
Moto blog
Náhradní
motodíly
vyhledávání
dle
motocyklu
Atv pneu
Atv pneu
Auto pneu
Autopneu
Moto pneu
Motopneu
Náhradní
autodíly
vyhledávání
dle
automobilu
Alu disky
Alukola
a disky
Recenze
Články
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
2456x
Článek zobrazen:
4x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Recenze
Články

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

Pro jízdu bez limitů obouvá pneu Pirelli Scorpion

Skútr s lvíčkem ve znaku do měst i do polí. Tak bychom mohli charakterizovat nový model od Peugeotu s označením XP400.

Za pravým smyslem cestování

A zcela oprávněně. Jenomže - je to vůbec skútr? Jde totiž o křížence prémiového městského skútru s čistokrevným motocyklem, který vám současně bude každý den nenásilně připomínat skutečný smysl cestování na dvou kolech.

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

S modelem XP400 tak společnost Peugeot Motocycles míří do nového, pro ni dosud neprobádaného segmentu.

První byla Honda

Jisté je, že jako první do něj vstoupila v roce 2017 Honda se svoji „sedmsetpadesátkou“ X-ADV, ve své podstatě takovým jednostopým SUV pro každé dobrodružství, jak jej sama nazvala, které navíc šmahem odmítá všechny konvence. Od té doby se jeho styl pokoušel napodobit nejeden konkurent, ale až na naprosté výjimky nakonec všichni zůstali - zase „jen“ - u tradičních městských vozítek.

Svítící tesáky i drápy

Teď tedy do arény nakročil Peugeot s novým XP400, s pohonnou jednotkou PowerMotion s obsahem 400 cmᶾ, plnící emisní normu Euro 5, která nabízí výkon 26.5 kW (36.7 koní) při 8 150 otáčkách za minutu a s točivým momentem 38.1 Nm při 5 400 otáčkách. S nevšední kombinací výkonu a pokročilých technologií, jež mu dodávají výjimečnou všestrannost, stejně jako SUV automobilů.

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

A ještě s vyšperkovaným designem. Osobitý, kompaktní Peugeot styling dodává novému modelu dravé, dynamické a téměř až atletické proporce. Kromě jiného s osvětlením typickým pro značku Peugeot – LEDkové hlavní světlomety doplňují ve předu denní světla ve tvaru tesáků, a vzadu zase ve tvaru drápů. Prostě lví geny v každém detailu. A jak výrobce připomíná, skútr-motorka XP400 je přesně tím, co byste čekali od prémiového vozidla pro každodenní použití.

Pirelli Scorpion Rally STR

Model XP400 vyráběný v historické továrně ve městě Mandeure na východě Francie, obouvá už z výroby osvědčené 17palcové pláště Pirelli Scorpion Rally STR s rozměrem 110/70 vpředu a 15palcové s rozměrem 160/60 vzadu. Což jsou stále moderní gumy vhodné jak do terénu, tak i pro delší jízdy po silnicích. Označení M+S (Mud+Snow) na bočnicích jej pak předurčuje pro použití za každého počasí po celý rok.

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

A to i vzhledem k inovované běhounové směsi s vysokým obsahem siliky pro mimořádný grip na suchém i mokrém povrchu, výbornou stabilitu, výjimečnou odolnost proti roztržení i vysoký kilometrový výkon.

Lev do města i do terénu: Peugeot XP400

Mimochodem - specifické rozmístění bloků na běhounu nejen rozšiřuje kontaktní plochu pro spolehlivé záběry a stabilitu v terénu, ale také pomáhá k rychlejšímu odvádění vygenerovaného tepla z jejího povrchu. Skútr Peugeot XP400 je na evropském trhu k mání za cenu okolo 8 000 euro.

Zdroj: Peugeot Motocykles, Pirelli

Foto: Peugeot, Pirelli

27.06.2023
autor: Ivan Mašek
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Lev do města i do terénu: Peugeot XP400
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
2456x
Článek zobrazen:
4x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Podobné články

5 značek pneumatik, které jsou levné, ale přesto kvalitní.

Lámete si hlavu s pořízením pneumatik na zimu a při tom úplně nevykrvácet? Vybrali jsme pro vás 5 značek, které jsou levné a při tom vás jejich kvalita překvapí.
Celý článek

Barumka vyrobila 500milionovou pneumatiku

V Otrokovicích se slaví, ve výrobní hale Barum se slavnostně vyrobla 500milionová pneumatiku. Prozradíme vám jaká pnaumatika to byla.
Celý článek

Nejčastější prohřešky na silnicích

České silnice a chování řidičů je někdy opravdu na pováženou, podíváme se na největší prohřešky řidičů.
Celý článek

Formule F1 míří do Prahy

Připravte se na velkolepou podívanou formule F1 míří do Prahy.
Celý článek
Zpět na výpis