8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Ducati 748 748 Strada Biposto | 748S | 1999 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2000 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2001 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2002 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2003 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1988 | 2 | 851 | 102 PS, 75 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1989 | 2 | 851 | 105 PS, 77 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1990 | 2 | 851 | 105 PS, 77 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1991 | 2 | 851 | 91 PS, 67 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1992 | 2 | 851 | 95 PS, 70 kw | - | - |