8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki GPZ 1100 | KZT10B | 1981 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | KZT10B-000001 | KZT10B-010400 |
Kawasaki GPZ 1100 | KZT10B | 1982 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | KZT10B-010401 | - |
Kawasaki GPZ 1100 B | KZT10B | 1981 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | KZT10B-000001 | KZT10B-010400 |
Kawasaki GPZ 1100 B | KZT10B | 1982 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | KZT10B-010401 | - |
Kawasaki VN-15 1500 | VNT50A | 1988 | 2 | 1500 | 50 PS, 37 kw | VNT50A-001001 | VNT50A-003000 |
Kawasaki VN-15 1500 | VNT50A | 1989 | 2 | 1500 | 50 PS, 37 kw | VNT50A-003001 | VNT50A-004000 |
Kawasaki VN-15 1500 | VNT50A | 1990 | 2 | 1500 | 50 PS, 37 kw | VNT50A-004001 | VNT50A-006000 |
Kawasaki VN-15 1500 A | VNT50A | 1988 | 2 | 1500 | 50 PS, 37 kw | VNT50A-001001 | VNT50A-003000 |
Kawasaki VN-15 1500 A | VNT50A | 1989 | 2 | 1500 | 50 PS, 37 kw | VNT50A-003001 | VNT50A-004000 |
Kawasaki VN-15 1500 A | VNT50A | 1990 | 2 | 1500 | 50 PS, 37 kw | VNT50A-004001 | - |