8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC pro offroad motocykly. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC využívá tepelně opracovanou uhlíkovou ocel pro brzdové kotouče terénních motocyklů, které jsou většinou poháněny mimo silnici. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může lišit v porovnání s původní částí.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Honda CR 125 R | JE01 | 1992 | 1 | 125 | 35 PS, 25,5 kw | JE01-5300001 | JE01-5303393 |
Honda CR 125 R | JE01 | 1993 | 1 | 125 | 40 PS, 30 kw | JE01-5400001 | JE01-5404242 |
Honda CR 125 R | JE01 | 1994 | 1 | 125 | 40 PS, 30 kw | JE01-5500001 | JE01-5503569 |
Honda CR 250 R | ME03 | 1992 | 1 | 250 | ME03-2400001 | ME03-2404384 | |
Honda CR 250 R | ME03 | 1993 | 1 | 250 | 53 PS, 39 kw | ME03-2500001 | ME03-2904986 |
Honda CR 250 R | ME03 | 1994 | 1 | 250 | 54 PS, 40 kw | ME03-5600001 | ME03-5603588 |
Honda CR 500 R | PE02 | 1992 | 1 | 500 | PE02-5100001 | PE02-5100615 | |
Honda CR 500 R | PE02 | 1993 | 1 | 500 | 65 PS, 48 kw | PE02-5200001 | PE02-5200537 |
Honda CR 500 R | PE02 | 1994 | 1 | 500 | 65 PS, 48 kw | PE02-5300001 | PE02-5300488 |
Honda CRF 230 F | ME09U | 2003 | 1 | 230 | 19 PS, 14 kw | 9C2 ME09U-3R700001 | 9C2 ME09U-3R799999 |