8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC MX pro offroad motocykly. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje brzdové destičky Organic TT EBC nebo sportovní řidiče EBC sintrové brzdové destičky ve směsi R nebo MXS.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může lišit v porovnání s původní částí.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1985 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-100001 | SF43A-100655 |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1986 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-100656 | SF43A-101005 |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1987 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1988 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1989 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1990 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1991 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1992 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1993 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |
Suzuki DR 125 S | SF43A | 1994 | 1 | 125 | 12,5 PS, 9 kw | SF43A-101006 | - |