8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Piaggio Hexagon 125 2T | EXS1T | 1997 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | EXS1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 125 2T | EXS1T | 1998 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | EXS1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 | EXV1T | 1994 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 | EXV1T | 1995 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 | EXV1T | 1996 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 | EXV1T | 1997 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 | EXV1T | 1998 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 2T | EXV1T | 1994 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 2T | EXV1T | 1995 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |
Piaggio Hexagon 150 2T | EXV1T | 1996 | 1 | 150 | 15,6 PS, 11,5 kw | EXV1T-00001001 | - |