8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC Prolite plovoucí, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Eloxovaný hliníkový náboj.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
BMW R 100 R | 247E | 1993 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |
BMW R 100 R | 247E | 1994 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |
BMW R 100 R Mystic | 247E | 1994 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |
BMW R 100 R Mystic | 247E | 1995 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |
BMW R 100 R Mystic | 247E | 1996 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |
BMW R 100 R Roadster | 247E | 1991 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | 0 240 001 | 0 241 523 |
BMW R 100 R Roadster | 247E | 1992 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | 0 241 524 | 0 248 952 |
BMW R 100 R Roadster | 247E | 1993 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | 0 165 501 | 0 165 947 |
BMW R 100 R Roadster Classic | 247E | 1994 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |
BMW R 100 R Roadster Classic | 247E | 1995 | 2 | 100 | 60 PS, 44 kw | - | - |