8:00 - 16:00
Zavřeno
brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v křídlech návrhu ptáka vystačit s co nejmenším počtem děr jak je to možné s optimálním čištěním brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvory jsou, tím lepší je mokrý brzdný výkon a nižší opotřebení.
- Pevná brzdový kotouč.
- vyroben z válcovaného ocelového HPSR nízkým obsahem uhlíku.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- Radial zem.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje EBC Organic brzdových destiček, nebo pro sportovní řidiče EBC Double-H slinuté podložky.
- Nezávislá konstrukce.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Yamaha YP 250 A Majesty ABS | - | 2001 | 1 | 250 | 21 PS, 15,5 kw | - | - |
Yamaha YP 250 A Majesty ABS | - | 2002 | 1 | 250 | 21 PS, 15,5 kw | - | - |
Yamaha YP 250 A Majesty ABS | SG04B | 2003 | 1 | 250 | 21,7 PS, 16 kw | SG04B-000301 | - |
Yamaha YP 250 DX Majesty | SG021 | 1998 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | SG021-000301 | - |
Yamaha YP 250 DX Majesty | SG021 | 1999 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | SG021-011546 | - |
Yamaha YP 250 DXA Majesty ABS | SG022 | 1999 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | SG022-000301 | - |
Yamaha YP 250 Majesty | 4UC | 1996 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | 4UC-000101 | - |
Yamaha YP 250 Majesty | 4UC | 1997 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | 4UC-027283 | - |
Yamaha YP 250 Majesty | 4UC | 1998 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | 4UC-047747 | - |
Yamaha YP 250 Majesty | 4UC | 1999 | 1 | 250 | 20 PS, 14,7 kw | 4UC-047747 | - |