8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. Vyrobeno ve Velké Británii.
Cílem vývoje je zlepšit brzdné chování ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. EBC používá HPSR ocel s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči rzi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se při brzdění otře v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti se může po dlouhé době vytvořit mírný rezivý film.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v designu ptačího křídla, aby se vystačily s co nejmenším počtem otvorů a zároveň optimalizovaly čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů je, tím lepší je chování za mokra při brzdění a tím nižší opotřebení.
- plovoucí brzdový kotouč.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- Brzdná plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem děr.
- Radiálně broušené.
- Pozinkováno pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Organic nebo pro sportovní řidiče slinuté brzdové destičky EBC Double-H.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
BMW K 100 /2 ABS | 100/K589 | 1987 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 6 308 101 | 6 308 507 |
BMW K 100 /2 ABS | 100/K589 | 1988 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 6 308 508 | 6 308 934 |
BMW K 100 /2 ABS | 100/K589 | 1989 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 6 308 935 | 6 309 275 |
BMW K 100 /2 ABS | 100/K589 | 1990 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 6 309 276 | 6 309 422 |
BMW K 100 LT ABS | 100/K589 | 1986 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 0 170 001 | 0 170 853 |
BMW K 100 LT ABS | 100/K589 | 1987 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 0 170 854 | 0 173 146 |
BMW K 100 LT ABS | 100/K589 | 1988 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 0 173 147 | 0 175 491 |
BMW K 100 LT ABS | 100/K589 | 1989 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 0 175 492 | 0 178 544 |
BMW K 100 LT ABS | 100/K589 | 1990 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 0 178 545 | 0 191 469 |
BMW K 100 LT ABS | 100/K589 | 1991 | 4 | 100 | 90 PS, 66 kw | 0 191 470 | 0 193 272 |