8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AAAA | 2005 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AAAA | 2006 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2007 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2008 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2009 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2010 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2011 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2012 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2013 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |
Peugeot Jet Force 50 C-Tech | VGA A1AABA | 2014 | 1 | 50 | 4,9 PS, 3,6 kw | - | - |