8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC MX pro offroad motocykly. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje brzdové destičky Organic TT EBC nebo sportovní řidiče EBC sintrové brzdové destičky ve směsi R nebo MXS.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může lišit v porovnání s původní částí.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Yamaha XT 660 R | DM011 | 2004 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM011-000166 | - |
Yamaha XT 660 R | - | 2005 | 1 | 660 | 34 PS, 25 kw | - | - |
Yamaha XT 660 R | DM011 | 2006 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM011-014113 | - |
Yamaha XT 660 R | - | 2007 | 1 | 660 | 34 PS, 25 kw | - | - |
Yamaha XT 660 R | - | 2008 | 1 | 660 | 34 PS, 25 kw | - | - |
Yamaha XT 660 R | DM018 | 2009 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM018-007086 | - |
Yamaha XT 660 R | DM018 | 2010 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM018-007405 | - |
Yamaha XT 660 R | DM018 | 2011 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM018-020001 | - |
Yamaha XT 660 R | DM018 | 2012 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM018-020001 | - |
Yamaha XT 660 R | DM018 | 2013 | 1 | 660 | 48 PS, 35 kw | DM018-020001 | - |