8:00 - 16:00
Zavřeno
brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v křídlech návrhu ptáka vystačit s co nejmenším počtem děr jak je to možné s optimálním čištěním brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvory jsou, tím lepší je mokrý brzdný výkon a nižší opotřebení.
- Pevná brzdový kotouč.
- vyroben z válcovaného ocelového HPSR nízkým obsahem uhlíku.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- Radial zem.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje EBC Organic brzdových destiček, nebo pro sportovní řidiče EBC Double-H slinuté podložky.
- Nezávislá konstrukce.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
MBK YP 125 R Skycruiser | - | 2006 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | - | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE321 | 2006 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE321-000250 | SE321-013650 |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE321 | 2007 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE321-015786 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE321 | 2008 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE321-037945 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE321 | 2009 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE321-059054 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE541 | 2010 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE541-000001 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE541 | 2011 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE541-012191 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE541 | 2012 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE541-023021 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE641 | 2013 | 1 | 125 | 14,1 PS, 10,4 kw | SE641-002001 | - |
Yamaha YP 125 R X-Max | SE681 | 2014 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,55 kw | SE681-000090 | - |