8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Derbi DXR 200 DD Scheibenbremsen | SM1B1A | 2006 | 1 | 200 | 13,6 PS, 10 kw | VTHSM1B1A5M000001 | - |
Derbi DXR 200 DD Scheibenbremsen | SM1B1A | 2007 | 1 | 200 | 13,6 PS, 10 kw | VTHSM1B1A5M000001 | - |
Derbi DXR 200 DD Scheibenbremsen | SM1B1A | 2008 | 1 | 200 | 13,6 PS, 10 kw | VTHSM1B1A5M000001 | - |
Derbi DXR 250 DD Scheibenbremsen | SM1A1A | 2006 | 2 | 250 | 17,7 PS, 13 kw | VTHSM1A1A5M000001 | - |
Derbi DXR 250 DD Scheibenbremsen | SM1A1A | 2007 | 2 | 250 | 17,7 PS, 13 kw | VTHSM1A1A5M000001 | - |
Derbi DXR 250 DD Scheibenbremsen | SM1A1A | 2008 | 2 | 250 | 17,7 PS, 13 kw | VTHSM1A1A5M000001 | - |
Yamaha YFM 250 Bear Tracker | AG01W | 2001 | 1 | 250 | 18 PS, 13 kw | AG01W-000101 | - |
Yamaha YFM 250 Bear Tracker | AG01W | 2002 | 1 | 250 | 18 PS, 13 kw | AG01W-505201 | - |
Yamaha YFM 250 Bear Tracker | AG01W | 2003 | 1 | 250 | 18 PS, 13 kw | AG01W-508200 | - |
Yamaha YFM 250 Bear Tracker | AG01W | 2004 | 1 | 250 | 18 PS, 13 kw | AG01W-510190 | - |