8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AA/AB | 2001 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AA/AB | 2002 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AA/AB | 2003 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AB | 2004 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AB | 2005 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AB | 2006 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 6-rychlostní stupeň | N300AB | 2007 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 EV 6-Gang | 8P00AB | 1999 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 EV 6-rychlostní stupeň | 8P00AB | 2000 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Cagiva Mito 125 EV 7-rychlostní stupeň | 8P | 1994 | 1 | 125 | 30/27 PS, 22/20 kw | - | - |