8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki VN 1600 A Classic | VNT60AAA | 2003 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-000001 | VNT60AAA-009000 |
Kawasaki VN 1600 A Classic | VNT60AAA | 2004 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-009002 | VNT60AAA-013000 |
Kawasaki VN 1600 A Classic | VNT60AAA | 2005 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-013001 | VNT60AAA-020000 |
Kawasaki VN 1600 A Classic | VNT60AAA | 2006 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-020001 | - |
Kawasaki VN 1600 A Classic | VNT60AAA | 2007 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-020001 | - |
Kawasaki VN 1600 A Classic | VNT60AAA | 2008 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-020001 | - |
Kawasaki VN 1600 Classic | VNT60AAA | 2003 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-000001 | VNT60AAA-009000 |
Kawasaki VN 1600 Classic | VNT60AAA | 2004 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-009002 | VNT60AAA-013000 |
Kawasaki VN 1600 Classic | VNT60AAA | 2005 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-013001 | VNT60AAA-020000 |
Kawasaki VN 1600 Classic | VNT60AAA | 2006 | 2 | 1600 | 67 PS, 49 kw | VNT60AAA-020001 | VNT60AAA-999999 |