8:00 - 16:00
Zavřeno
EBC ProLite brzdový kotouč floating, Full Floater. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Mletý brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- náboj z eloxovaného hliníku.
- nejnižší výrobní tolerance. ,
- Nezávislá konstrukce.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Ducati 748 748 R Sport Production | H300AA | 2000 | 2 | 748 | 106 PS, 78 kw | - | - |
Ducati 996 996 Biposto/Monoposto | H200AA | 1999 | 2 | 996 | 113 PS, 83 kw | - | - |
Ducati 996 996 Biposto/Monoposto | H200AA/AC | 2000 | 2 | 996 | 113 PS, 83 kw | - | - |
Ducati 996 996 Biposto/Monoposto | H200AA/AC | 2001 | 2 | 996 | 113 PS, 83 kw | - | - |
Ducati 996 996 S Biposto/Monoposto | H100AA | 2001 | 2 | 996 | 128 PS, 94 kw | - | - |
Ducati 996 996 SPS Sport Production | H100AA | 1999 | 2 | 996 | 128 PS, 94 kw | - | - |
Ducati Monster 916 S4 Monster | M400AA | 2001 | 2 | 916 | 101 PS, 74 kw | - | - |
Ducati Monster 916 S4 Monster | M400AA | 2002 | 2 | 916 | 101 PS, 74 kw | - | - |
Ducati Monster 916 S4 Monster | M400AA | 2003 | 2 | 916 | 101 PS, 74 kw | - | - |
Ducati Monster 996 S4R | M400AA/M405AA/AB | 2004 | 2 | 996 | 113 PS, 83 kw | - | - |