8:00 - 16:00
Zavřeno
DID je originální výrobce zařízení pro mnoho japonských a evropských značek. Vedoucí závodní týmy v EU
Pouliční a terénní sporty se spoléhají na technologii DID.
DID ZVM-X:
Jako nástupce osvědčeného vysoce výkonného řetězce ZVM2,
ZVM-X věnovala zvláštní pozornost různým nákladům, které se vyskytují v každodenním životě.
Pevnost v tahu určuje pouze mez pevnosti řetězu stanovenou staticky v laboratoři,
ale ne odpor vůči silám, které se vyskytují v praxi.
Proto se ZVM-X zaměřuje na sílu při používání.
- zvýšená pevnost v tahu a
- Nižší hmotnost ve srovnání s ZVM2
- opravdu vysoká odolnost proti opotřebení a
- až o 50% méně ztrát třením díky patentované technologii X-Ring
Vnější desky zlaté barvy, vnitřní desky zlaté barvy (G&G = zlato a zlato).
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Ducati 748 748 R Sport Production | H300AA | 2000 | 2 | 748 | 106 PS, 78 kw | - | - |
Ducati 748 748 R Sport Production | H300AA | 2001 | 2 | 748 | 106 PS, 78 kw | - | - |
Ducati 748 748 R Sport Production | H300AA | 2002 | 2 | 748 | 106 PS, 78 kw | - | - |
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto | 748S | 1997 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto | 748S | 1998 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto | H300AA | 2000 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto | H300AA | 2001 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto | H300AA | 2002 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 SP Sport Production | 748S | 1995 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 SP Sport Production | 748S | 1996 | 2 | 748 | 105/98 PS, 77/72 kw | - | - |