8:00 - 16:00
Zavřeno
Odvzdušňovací brzdy byly snadné. Díky patentované technologii SpeedBleeder®.
Bez ohledu na to, zda se jedná o výměnu kompletní sady brzdových vedení nebo jen o doplňování nebo výměnu brzdové kapaliny
V každém případě je nutné odvzdušnit kompletní brzdový systém. Každý, kdo si koupí tlakový nebo vakuový odvzdušňovací systém
plachý, musí své brzdové soustavy ručně rušit. Je to časově náročný a komplikovaný proces, který vyžaduje spoustu dovedností a koordinace
S pomocí patentovaných odvzdušňovacích šroubů SpeedBleeder® lze krvácení provádět během několika minut bez technických pomůcek a znalostí od jedné osoby:
Jednoduše otevřete ventilátor sání o 1/4 otáčky a pak použijte ruční nebo nožní brzdovou páku. Výsledný tlak otevře kulový kohout a přebytek
Vzduch může uniknout. Brzdící systém obecně Po pouhých pěti pumpách, zcela odvzdušněných a odvzdušňovací šroub může být opět zcela uzavřen.
- Závit M7x1.00
- délka 35 mm
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Hyosung Boomer 125 MS1 Exceed | KM4CG42A | 2002 | 1 | 125 | 10,9 PS, 8 kw | - | - |
Hyosung Boomer 125 MS1 Exceed | KM4CG42A | 2003 | 1 | 125 | 10,9 PS, 8 kw | - | - |
Hyosung Boomer 125 MS1 Exceed | KM4CG42A | 2004 | 1 | 125 | 10,9 PS, 8 kw | - | - |
Hyosung GA 125 2V Cruise I | KM4MF4EA7 | 1997 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |
Hyosung GA 125 2V Cruise I | KM4MF4EA7 | 1998 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |
Hyosung GA 125 4V Cruise II | KM4MF47A7 | 1997 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |
Hyosung GA 125 4V Cruise II | KM4MF47A7 | 1998 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |
Hyosung GA 125 4V Cruise II | KM4MF47A7 | 1999 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |
Hyosung GA 125 4V Cruise II | KM4MF47A7 | 2000 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |
Hyosung GA 125 4V Cruise II Classic | KM4MF47A7 | 1999 | 1 | 125 | 14,3 PS, 10,5 kw | - | - |