8:00 - 16:00
Zavřeno
DID je originální výrobce zařízení pro mnoho japonských a evropských značek. Vedoucí závodní týmy v EU
Pouliční a terénní sporty se spoléhají na technologii DID.
DID ZVM-X:
Jako nástupce osvědčeného vysoce výkonného řetězce ZVM2,
ZVM-X věnovala zvláštní pozornost různým nákladům, které se vyskytují v každodenním životě.
Pevnost v tahu indikuje pouze lomové zatížení řetězu stanovené staticky v laboratoři, ale ne odpor vůči silám vyskytujícím se v praxi.
Proto se ZVM-X zaměřuje na sílu při používání.
- zvýšená pevnost v tahu a
- Nižší hmotnost ve srovnání s ZVM2
- opravdu vysoká odolnost proti opotřebení a
- až o 50% méně ztrát třením díky patentované technologii X-Ring
Stříbrné vnější desky, stříbrné vnitřní desky (S&S = Stříbro a Stříbro)
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
BMW S 1000 R ABS | K10/K47 | 2013 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | K10/K47 | 2014 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | K10/K47 | 2015 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | K10/K47 | 2016 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | 2R10/K47 | 2017 | 4 | 1000 | 165 PS, 121 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | 2R10/K47 | 2018 | 4 | 1000 | 165 PS, 121 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | 2R10/K47 | 2019 | 4 | 1000 | 165 PS, 121 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS | K47 | 2020 | 4 | 1000 | 165 PS, 121 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS DDC | 2R10/K47 | 2017 | 4 | 1000 | 165 PS, 121 kw | - | - |
BMW S 1000 R ABS DDC | 2R10/K47 | 2018 | 4 | 1000 | 165 PS, 121 kw | - | - |