8:00 - 16:00
Zavřeno
Lithium-iontové baterie od JMT, high-tech pro váš motocykl.
Baterie nejnovější generace rozpoznatelné červeným krytem.
Ukazatel (I)
Všechny baterie jsou vybaveny indikátorem stavu baterie.
Spacer (S)
Baterie je vybavena jednou nebo více distančními podložkami, které jsou lepeny pod baterií přiloženým lepicím proužkem, takže baterie přesně zapadne do skříně baterie.
Vodotěsné (W)
Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu při vysokém tlaku se nepoškodí.
Stačí stisknout testovací tlačítko. Pokud se rozsvítí všechny 3 modré LED diody, je baterie plně nabitá (ful). Pokud svítí pouze 2 LED diody, je pouze polovina (med) nabitá. Nejpozději, když svítí pouze jedna LED (nízká), musí být baterie nabita.
Výměnou standardní olověné baterie můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez jakéhokoliv úsilí.
Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:
- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu
- neobsahuje těžké kovy
- Vyvážený výboj / náboj všech článků vyvažovači
- rychlé nabíjení s vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 min)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až 60 ° C
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
Olověné akumulátory mohou vzhledem ke svým specifickým vlastnostem používat pouze 30% své kapacity, zatímco lithium-iontové baterie využívají téměř 100% své kapacity.
Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie pro stejný startovací výkon.
Rovnoměrný stav nabití všech článků je také zajištěn vestavěným procesorem ("balancer").
Rozměry lithium-iontových baterií odpovídají rozměrům originálních olověných baterií pomocí adaptérů.
Spojení je identické, takže akumulátor lze během několika minut vyměnit bez dalších úprav.
Vezměte prosím na vědomí, že pro nabíjení mohou být použity pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.
Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích
Za žádných okolností nesmí být používány nabíječky, které by se pokusily odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 voltů před tím, než začnou nabíjet.
Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.
Výrobce garantuje dostatečnou startovací kapacitu až do -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při výrobě používají proces lithium-polymer. Jako výsledek, oni nemohou ani jít nahoru v plamenech ani explodovat v normálním provozu.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
- 12 V lithium-iontová baterie bezúdržbová
- Doporučuje se nabíjecí proud 4 A
- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 28 A
Srovnatelné rozměry a připojení s:
Číslo výrobce Yuasa
51814
51913
52015
YT19BL
HG-18-12
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1990 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 6 455 001 | 6 455 006 |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1991 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 6 455 007 | 6 455 859 |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1992 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 6 455 860 | 6 460 000 |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1993 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 0 183 753 | 0 186 647 |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1994 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | - | - |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1995 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | - | - |
BMW K 1100 LT | 100/K589VV | 1996 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | - | - |
BMW K 1100 LT ABS | 100/K589VV | 1990 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 6 455 001 | 6 455 006 |
BMW K 1100 LT ABS | 100/K589VV | 1991 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 6 455 007 | 6 455 859 |
BMW K 1100 LT ABS | 100/K589VV | 1992 | 4 | 1100 | 100 PS, 74 kw | 0 182 001 | 0 183 752 |