8:00 - 16:00
Zavřeno
Lithium-iontové baterie od JMT, špičková technologie pro váš motocykl.
Nejnovější generaci baterií poznáte podle červeného krytu.
Distanční vložka (S)
Baterie je vybavena jedním nebo více distančními vložkami, které jsou pod baterií zaseknuty dodávaným lepicím proužkem, takže baterie přesně zapadá do bateriového boxu.
Vodotěsný (W)
Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu pod vysokým tlakem se nepoškodí.
Ukazatel (I)
Všechny baterie jsou vybaveny indikátorem stavu baterie.
Stačí stisknout testovací tlačítko. Pokud se rozsvítí všechny 3 modré LED, baterie je plně (plně) nabitá. Pokud se rozsvítí pouze 2 LED diody, je nabitá pouze z poloviny. Baterie musí být nabitá nejpozději, když svítí pouze jedna LED (nízká).
Výměnou standardní olověné baterie za lithium-iontovou baterii JMT můžete bez výrazného úsilí ušetřit až 5 kg hmotnosti.
U lithium-iontových baterií JMT hovoří následující výhody:
- přibližně 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Bezkonkurenční poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Může být instalován v jakékoli poloze, protože neobsahuje žádné kyseliny
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážené vybíjení / nabíjení všech článků balancerem
- Rychlé nabíjení s vysokým nabíjecím proudem možné (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- Dobrý výkon až do 60 ° C i při vysokých teplotách
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
Díky svým specifickým vlastnostem mohou olověné baterie využívat pouze 30% své kapacity,
zatímco s lithium-iontovými bateriemi lze využít téměř 100% kapacity.
Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie pro stejný počáteční výkon.
Integrovaný procesor („balancer“) zajišťuje rovnoměrné nabíjení všech článků.
S pomocí adaptérů rozměry lithium-iontových baterií odpovídají rozměrům původních olověných baterií.
Připojení je také identické, proto lze baterii vyměnit za několik minut bez dalších úprav.
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.
Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v technických údajích níže
Za žádných okolností nesmí být překročeno maximální nabíjecí napětí 7,2 +/- 0,2 voltu.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až do -5 stupňů Celsia.
technika
Lithium-iontové baterie JMT používají jako materiál katody fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají proces lithium-polymer.
To znamená, že během normálního provozu nemohou stoupat v plamenech ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
- 6 V bezúdržbová lithium-iontová baterie
- Doporučený nabíjecí proud 1,5 A.
- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 12 A.
Srovnatelné rozměry a spojení s:
Číslo výrobce Yuasa
6N11-2D
B54-6
6N12A-2D
6YB11-2D
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Hercules CV 80 City | 14A | 1982 | 1 | 80 | 4,8 PS, 3,5 kw | 14A-000101 | - |
Hercules CV 80 City | 14A | 1983 | 1 | 80 | 4,8 PS, 3,5 kw | 14A-000101 | - |
Hercules CV 80 E | 32N | 1983 | 1 | 80 | 6,8 PS, 5 kw | - | - |
Hercules CV 80 E | 32N | 1984 | 1 | 80 | 6,8 PS, 5 kw | - | - |
Honda CB 125 K | CB125 | 1972 | 2 | 125 | 15 PS, 11 kw | CB125-5006818 | CB125-5048692 |
Honda CB 125 K | CB125 | 1973 | 2 | 125 | 15 PS, 11 kw | CB125-5006818 | CB125-5048692 |
Honda CB 125 K | CB125 | 1974 | 2 | 125 | 15 PS, 11 kw | CB125-5006818 | CB125-5048692 |
Honda CB 125 K | CB125 | 1975 | 2 | 125 | 15 PS, 11 kw | CB125-5006818 | CB125-5048692 |
Honda CM 125 T | CM125T | 1978 | 2 | 125 | 14 PS, 10 kw | CM125T-2001281 | CM125T-2099999 |
Honda CM 125 T | CM125T | 1979 | 2 | 125 | 14 PS, 10 kw | CM125T-2001281 | CM125T-2099999 |