8:00 - 16:00
Zavřeno
Lithium-iontové baterie od JMT, high-tech pro váš motocykl.
Baterie nejnovější generace rozpoznatelné červeným krytem krytu.
Rozpěrka (S)
Baterie je vybavena jedním nebo více distančními vložkami, které jsou přilepeny pod baterií pomocí přiloženého lepicího proužku, takže baterie přesně zapadne do schránky na baterie.
Vodotěsný (W)
Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu pod vysokým tlakem nepoškodí.
Ukazatel (I)
Všechny baterie jsou vybaveny indikátorem stavu baterie.
Stačí stisknout testovací tlačítko. Pokud se rozsvítí všechny 3 modré LED diody, je baterie plně nabitá (ful). Pokud svítí pouze 2 diody LED, je nabitá pouze poloviční (med). Nejpozději, když svítí pouze jedna LED (nízká), musí být baterie nabita.
Nahrazením standardní olověné baterie lithium-iontovou baterií JMT můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez výrazného úsilí.
Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:
- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážený výboj / náboj všech buněk vyvažovači
- rychlé nabíjení s možným vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až do 60 ° C
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
Olověné baterie mohou kvůli svým specifickým vlastnostem využívat pouze 30% své kapacity.
zatímco téměř 100% kapacity je k dispozici pro lithium-iontové baterie.
Z tohoto důvodu lithiové verze baterií JMT vyžadují pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie se stejným startovacím výkonem.
Rovnoměrný stav nabití všech buněk je také zajištěn vestavěným procesorem („balancer“).
Rozměry lithium-iontových baterií se shodují s rozměry originálních olověných baterií pomocí adaptérů.
Připojení jsou identická, takže baterii lze během několika minut vyměnit bez dalších úprav.
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.
Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích
Maximální nabíjecí napětí 7,2 +/- 0,2 V nesmí být nikdy překročeno.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají lithium-polymerový proces.
Výsledkem je, že za normálního provozu nemohou vzplanout ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
- 6 V lithium-iontová baterie bez údržby
- Doporučený nabíjecí proud 1,5 A
- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 12 A
Srovnatelné rozměry a spojení s:
Yuasa Manuf
6N11A-1B
B38-6A
6YB8L-B
6N6-3B (-1)
B39-6
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Benelli 2C 250 Bubnové brzdy | - | 1974 | 2 | 250 | 24 PS, 17,6 kw | - | - |
Benelli 2C 250 Bubnové brzdy | - | 1975 | 2 | 250 | 24 PS, 17,6 kw | - | - |
Benelli 2C 250 Kotoučové brzdy | - | 1976 | 2 | 250 | 25 PS, 18,4 kw | - | - |
BMW R 26 | T26/R26 | 1955 | 1 | 26 | 15 PS, 11 kw | - | - |
BMW R 26 | T26/R26 | 1956 | 1 | 26 | 15 PS, 11 kw | - | - |
BMW R 26 | T26/R26 | 1957 | 1 | 26 | 15 PS, 11 kw | - | - |
BMW R 26 | T26/R26 | 1958 | 1 | 26 | 15 PS, 11 kw | - | - |
BMW R 26 | T26/R26 | 1959 | 1 | 26 | 15 PS, 11 kw | - | - |
BMW R 26 | T26/R26 | 1960 | 1 | 26 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Ducati Mark3 350 | 350MK3 | 1968 | 1 | 350 | - | - |