Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!

Motocyklový Akumulátor HJB7BL-FP JMT

pro Honda NC 750 SD DCT ABS DCT

Cena s DPH
2 186 Kč
Cena bez DPH
1 807 Kč
Kód
707.00.09
Kód zboží
JMT HJB7BL-FP-SWI
EAN
4043981095005
MM kód
MMD0000025841
Není skladem - momentálně nedostupné
Megamax24 - Poradíme Vám
Megamax24 - Poradíme Vám
Potřebujete poradit?
Po - Pá
8:00 - 16:00
So - Ne
Zavřeno
Sdílet na Facebooku
Doporuč produkt známému
Váš email*
Email příjemce*

Popis

Lithium-iontové baterie od JMT, high-tech pro váš motocykl.

Baterie nejnovější generace rozpoznatelné červeným krytem.

Spacer (S)

Baterie je vybavena jednou nebo více distančními podložkami, které jsou lepeny pod baterií přiloženým lepicím proužkem, takže baterie přesně zapadne do skříně baterie.

Vodotěsné (W)

Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu při vysokém tlaku se nepoškodí.

Ukazatel (I)

Všechny baterie jsou vybaveny indikátorem stavu baterie.

Stačí stisknout testovací tlačítko. Pokud se rozsvítí všechny 3 modré LED diody, je baterie plně nabitá (ful). Pokud svítí pouze 2 LED diody, je pouze polovina (med) nabitá. Nejpozději, když svítí pouze jedna LED (nízká), musí být baterie nabita.

Výměnou standardní olověné baterie za lithium-iontovou baterii JMT můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez významného úsilí.

Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:

- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie

- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti

- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu

- neobsahuje těžké kovy

- Vyvážený výboj / náboj všech článků vyvažovači

- rychlé nabíjení s vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 min)

- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)

- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až 60 ° C

- bezpečná technologie a dlouhá životnost

Olověné baterie mohou používat pouze 30% své kapacity vzhledem ke svým specifickým vlastnostem.

zatímco téměř 100% kapacity je k dispozici pro lithium-iontové baterie.

Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie pro stejný startovací výkon.

Rovnoměrný stav nabití všech článků je také zajištěn vestavěným procesorem ("balancer").

Rozměry lithium-iontových baterií odpovídají rozměrům originálních olověných baterií pomocí adaptérů.

Spojení je identické, takže akumulátor lze během několika minut vyměnit bez dalších úprav.

Mějte prosím na paměti, že pro nabíjení mohou být použity pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.

Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích

Za žádných okolností nesmí být používány nabíječky, které by se pokusily odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 voltů před tím, než začnou nabíjet.

Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.

Výrobce garantuje dostatečnou startovací kapacitu až do -5 stupňů Celsia.

technologie

Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při výrobě používají proces lithium-polymer.

Jako výsledek, oni nemohou ani jít nahoru v plamenech ani explodovat v normálním provozu.

Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.

- 12 V lithium-iontová baterie bezúdržbová

- Energie 24,0 Wh

- Rozměry v mm 120x60x92

- Doporučuje se nabíjecí proud 3 A

- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 18 A

- Hmotnost 0,5 kg

- Proud při studeném startu 140 A

Srovnatelné rozměry a připojení s:

Číslo výrobce Yuasa

YB7C-A

12N7A-3A

3D 12N7CZ

Foto

Motocyklový Akumulátor HJB7BL-FP JMT

Určeno pro modely

Vyhledávat
Model Číslo rámu Rok výroby Válec Objem Výkon Od VIN Do VIN
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5 XAA00 2021 1 125 15 PS, 11 kw - -
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5 XAA00 2022 1 125 15 PS, 11 kw - -
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5 XAA00 2021 1 125 15 PS, 11 kw - -
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5 XAA00 2022 1 125 15 PS, 11 kw - -
Aprilia Tuono 125 4T ABS Euro5 XAB00 2021 1 125 15 PS, 11 kw - -
Aprilia Tuono 125 4T ABS Euro5 XAB00 2022 1 125 15 PS, 11 kw - -
Benelli 2C 250 Kotoučové brzdy - 1976 2 250 25 PS, 18,4 kw - -
Beta Alp 40 350 ZD3TA163 2018 1 40 29 PS, 21 kw ZD3TA1630J0000009 ZD3TA163XK0000715
Beta Alp 40 350 ZD3TA163 2019 1 40 29 PS, 21 kw ZD3TA1630J0000009 ZD3TA163XK0000715
Beta Alp 40 350 ZD3TA163 2020 1 40 29 PS, 21 kw ZD3TA1630J0000009 ZD3TA163XK0000715
Model
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5
Číslo rámu
XAA00
Rok výroby
2021
Válec
1
Objem
125
Výkon
15 PS, 11 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5
Číslo rámu
XAA00
Rok výroby
2022
Válec
1
Objem
125
Výkon
15 PS, 11 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5
Číslo rámu
XAA00
Rok výroby
2021
Válec
1
Objem
125
Výkon
15 PS, 11 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5
Číslo rámu
XAA00
Rok výroby
2022
Válec
1
Objem
125
Výkon
15 PS, 11 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia Tuono 125 4T ABS Euro5
Číslo rámu
XAB00
Rok výroby
2021
Válec
1
Objem
125
Výkon
15 PS, 11 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia Tuono 125 4T ABS Euro5
Číslo rámu
XAB00
Rok výroby
2022
Válec
1
Objem
125
Výkon
15 PS, 11 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Benelli 2C 250 Kotoučové brzdy
Číslo rámu
-
Rok výroby
1976
Válec
2
Objem
250
Výkon
25 PS, 18,4 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Beta Alp 40 350
Číslo rámu
ZD3TA163
Rok výroby
2018
Válec
1
Objem
40
Výkon
29 PS, 21 kw
Od VIN
ZD3TA1630J0000009
Do VIN
ZD3TA163XK0000715
Model
Beta Alp 40 350
Číslo rámu
ZD3TA163
Rok výroby
2019
Válec
1
Objem
40
Výkon
29 PS, 21 kw
Od VIN
ZD3TA1630J0000009
Do VIN
ZD3TA163XK0000715
Model
Beta Alp 40 350
Číslo rámu
ZD3TA163
Rok výroby
2020
Válec
1
Objem
40
Výkon
29 PS, 21 kw
Od VIN
ZD3TA1630J0000009
Do VIN
ZD3TA163XK0000715

Hledání neodpovídá žádná položka.

Hodnocení

Zboží zatim nikdo nehodnotil. Buďte první, kdo napíše uživatelskou recenzi.
Jméno *
* vyplněním souhlasíte se zveřejněním jména nebo přezdívky u recenze
E-mail *
* e-mail nebude zveřejněn, slouží jen pro upozornění na nové recenze produktu
Text recenze
Klady
Zápory
Každý bod kladů a záporů napište na jeden řádek. Pokud Vás nic nenapadá, nechte prázdné.
Celkové hodnocení:
 

Ceny dopravy

NÁHRADNÍ DÍLY
Nejvýhodnější doručení až domů neomezené množství zboží: 99,- Kč.

dobírka = 49,- Kč.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Proč nakupovat u nás?
Největší výběr autopneu pro vaše auto
Každé desáté auto ve Středočeském kraji má pneumatiky od nás.
 
Máme vlastní servis a pneuservis
U nás Vám pneumatiky nejen prodáme, ale provedeme i jejich odbornou montáž, případně vám pomůžeme s opravou vašeho motocyklu nebo vozu.
 
Jsme jeden z největších prodejců motopneu v ČR
Máme více, než 40 000 spokojených zákazníků.