Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!

Motocyklový Akumulátor HJB9-FP JMT

pro Honda VT 250 F

Cena s DPH
2 652 Kč
Cena bez DPH
2 192 Kč
Kód
707.00.10
Kód zboží
JMT HJB9-FP-SWIQ
EAN
4043981095012
MM kód
MMD0000025842
Není skladem - momentálně nedostupné
Megamax24 - Poradíme Vám
Megamax24 - Poradíme Vám
Potřebujete poradit?
Po - Pá
8:00 - 16:00
So - Ne
Zavřeno
Sdílet na Facebooku
Doporuč produkt známému
Váš email*
Email příjemce*

Popis

Lithium-iontové baterie od JMT, high-tech pro váš motocykl.

Baterie nejnovější generace rozpoznatelné červeným krytem.

Spacer (S)

Baterie je vybavena jednou nebo více distančními podložkami, které jsou lepeny pod baterií přiloženým lepicím proužkem, takže baterie přesně zapadne do skříně baterie.

Vodotěsné (W)

Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu při vysokém tlaku se nepoškodí.

Ukazatel (I)

Všechny baterie jsou vybaveny indikátorem stavu baterie.

Stačí stisknout testovací tlačítko. Pokud se rozsvítí všechny 3 modré LED diody, je baterie plně nabitá (ful). Pokud svítí pouze 2 LED diody, je pouze polovina (med) nabitá. Nejpozději, když svítí pouze jedna LED (nízká), musí být baterie nabita.

Quattro Pole (Q)

Baterie je vybavena čtyřmi pólovými konektory. V závislosti na způsobu instalace akumulátoru se kladný pól nachází na levé nebo pravé straně, což znamená, že baterie nahrazuje mnoho běžných olověných baterií, které se používají.

Výměnou standardní olověné baterie za lithium-iontovou baterii JMT můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez významného úsilí.

Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:

- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie

- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti

- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu

- neobsahuje těžké kovy

- Vyvážený výboj / náboj všech článků vyvažovači

- rychlé nabíjení s vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 min)

- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)

- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až 60 ° C

- bezpečná technologie a dlouhá životnost

Olověné baterie mohou používat pouze 30% své kapacity vzhledem ke svým specifickým vlastnostem.

zatímco téměř 100% kapacity je k dispozici pro lithium-iontové baterie.

Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie pro stejný startovací výkon.

Rovnoměrný stav nabití všech článků je také zajištěn vestavěným procesorem ("balancer").

Rozměry lithium-iontových baterií odpovídají rozměrům originálních olověných baterií pomocí adaptérů.

Spojení je identické, takže akumulátor lze během několika minut vyměnit bez dalších úprav.

Vezměte prosím na vědomí, že pro nabíjení mohou být použity pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.

Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích

Za žádných okolností nesmí být používány nabíječky, které by se pokusily odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 voltů před tím, než začnou nabíjet.

Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.

Výrobce garantuje dostatečnou startovací kapacitu až do -5 stupňů Celsia.

technologie

Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při výrobě používají proces lithium-polymer.

Jako výsledek, oni nemohou ani jít nahoru v plamenech ani explodovat v normálním provozu.

Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.

- 12 V lithium-iontová baterie bezúdržbová

- Doporučuje se nabíjecí proud 1,5 A

- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 15 A

Srovnatelné rozměry a připojení s:

Číslo výrobce Yuasa

YB7-A

YB9A-A

YB9-B

12N7-4A

12N7-4B

12N9-4B-1

HVT 9

YB7L-B

YB9L-A2

YB9L-B

12N7-3B

12N7D-3B

12N9-3A

12N9-3B

YB7L-B2

Foto

Motocyklový Akumulátor HJB9-FP JMT

Určeno pro modely

Vyhledávat
Model Číslo rámu Rok výroby Válec Objem Výkon Od VIN Do VIN
Aprilia AF1 125 Futura FM/FG 1990 1 125 30 PS, 22 kw - -
Aprilia AF1 125 Futura FM/FG 1991 1 125 30 PS, 22 kw - -
Aprilia AF1 125 Sintesi EH 1988 1 125 27 PS, 20 kw - -
Aprilia AF1 125 Sintesi Replica EU 1989 1 125 27 PS, 20 kw - -
Aprilia AF1 125 Sport Pro FM/GE 1992 1 125 25 PS, 18 kw - -
Aprilia AF1 125 Sport Pro FM/GE 1993 1 125 25 PS, 18 kw - -
Aprilia Classic 125 MF000 1997 1 125 27/11 PS, 20/8 kw - -
Aprilia Classic 125 MF000 1998 1 125 27/11 PS, 20/8 kw - -
Aprilia Classic 125 MF000 1999 1 125 11,6 PS, 8,5 kw - -
Aprilia Classic 125 MF000 2000 1 125 11,6 PS, 8,5 kw - -
Model
Aprilia AF1 125 Futura
Číslo rámu
FM/FG
Rok výroby
1990
Válec
1
Objem
125
Výkon
30 PS, 22 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia AF1 125 Futura
Číslo rámu
FM/FG
Rok výroby
1991
Válec
1
Objem
125
Výkon
30 PS, 22 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia AF1 125 Sintesi
Číslo rámu
EH
Rok výroby
1988
Válec
1
Objem
125
Výkon
27 PS, 20 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia AF1 125 Sintesi Replica
Číslo rámu
EU
Rok výroby
1989
Válec
1
Objem
125
Výkon
27 PS, 20 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia AF1 125 Sport Pro
Číslo rámu
FM/GE
Rok výroby
1992
Válec
1
Objem
125
Výkon
25 PS, 18 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia AF1 125 Sport Pro
Číslo rámu
FM/GE
Rok výroby
1993
Válec
1
Objem
125
Výkon
25 PS, 18 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia Classic 125
Číslo rámu
MF000
Rok výroby
1997
Válec
1
Objem
125
Výkon
27/11 PS, 20/8 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia Classic 125
Číslo rámu
MF000
Rok výroby
1998
Válec
1
Objem
125
Výkon
27/11 PS, 20/8 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia Classic 125
Číslo rámu
MF000
Rok výroby
1999
Válec
1
Objem
125
Výkon
11,6 PS, 8,5 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Aprilia Classic 125
Číslo rámu
MF000
Rok výroby
2000
Válec
1
Objem
125
Výkon
11,6 PS, 8,5 kw
Od VIN
-
Do VIN
-

Hledání neodpovídá žádná položka.

Hodnocení

Zboží zatim nikdo nehodnotil. Buďte první, kdo napíše uživatelskou recenzi.
Jméno *
* vyplněním souhlasíte se zveřejněním jména nebo přezdívky u recenze
E-mail *
* e-mail nebude zveřejněn, slouží jen pro upozornění na nové recenze produktu
Text recenze
Klady
Zápory
Každý bod kladů a záporů napište na jeden řádek. Pokud Vás nic nenapadá, nechte prázdné.
Celkové hodnocení:
 

Ceny dopravy

NÁHRADNÍ DÍLY
Nejvýhodnější doručení až domů neomezené množství zboží: 99,- Kč.

dobírka = 49,- Kč.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Proč nakupovat u nás?
Největší výběr autopneu pro vaše auto
Každé desáté auto ve Středočeském kraji má pneumatiky od nás.
 
Máme vlastní servis a pneuservis
U nás Vám pneumatiky nejen prodáme, ale provedeme i jejich odbornou montáž, případně vám pomůžeme s opravou vašeho motocyklu nebo vozu.
 
Jsme jeden z největších prodejců motopneu v ČR
Máme více, než 40 000 spokojených zákazníků.