8:00 - 16:00
Zavřeno
Regulátor / usměrňovač s technologií MOSFET
Náhradní díl v původní kvalitě
Tato nová technologie obnovila koncepci třífázových regulátorů žebříku. Již řadu let používají tato zařízení křemíkové řízené usměrňovače (SCR), které pohánějí nadbytečnou energii z generátoru na zem, čímž udržují napětí baterie stabilní.
To bylo obecně přijato a ukázalo se jako adekvátní pro malé a střední velikosti generátorů v motorech s vnitřním spalováním. Nicméně nová regulační technologie založená na tranzistorech MOSFET se stává stále oblíbenější pro lepší výkon a mnoho dalších zajímavých výhod oproti SCR.
Poptávka po energii v moderních motocyklech a ATV se dnes zvyšuje použitím dalších elektronických modulů, jako je vstřikovací systém, vysoce účinné osvětlení, řada příslušenství atd. Stále více. To znamená, že velké množství energie přichází z generátoru a regulační spínač SCR nebude schopen ho ovládat.
Hlavním důvodem je nízká energetická účinnost, vnitřní ztráty regulátoru vedou k přehřátí a předčasnému poškození, když proudy větší než 35A jsou vedeny přes regulátor. Výsledkem je, že technologie SCR dosáhla limitu a proto se nedoporučuje u velkých vozidel s vysokou spotřebou energie.
Za účelem vyřešení výše uvedeného problému bylo nutné snížit ztráty v okruhu. Když je SCR aktivní (generátor proud k zemi), tam je vysoký pokles dopředného napětí (asi 1.5V @ 35A), protože to funguje jako výkonová dioda. Když se proud zvyšuje, ztráta energie (např. Teplo) se zvyšuje paralelně.
ZTRÁTA JEDNOTKY (W) = TRUP AKTUÁLNÍ (A) X ZTRÁTA NAPÁJENÍ (V)
výhody:
- ŘÍDÍCÍ ZAŘÍZENÍ S 3-FÁZOVÝM ZÁVITEM S VYSOKÝM ENERGETICKOU ÚČINNOSTÍ
- VÝSTUPNÍ NAPÁJENÍ DO 50A
- PŘESNÉ ELEKTRONICKÉ OVLÁDÁNÍ BATERIÍHO NAPĚTÍ ZABRÁNUJE UŽÍVATELU ZAPNUTÍ
- Nižší vytápění vede k vyššímu životu
- REŽIM NASTAVENÍ NÍZKÁ NAPĚTÍ, POKUD VOZIDLO NENÍ POUŽITO
Na rozdíl od jiných tranzistorů mohou být tranzistory MOSFET navrženy jako napěťově řízené spínače, protože zcela odlišná polovodičová architektura je činí efektivnějšími při manipulaci s energií.
Když se používají, chovají se jako nízkonapěťový vysokoproudý odpor, který vede celý přebytečný proud generátoru do země. V důsledku toho je pokles napětí velmi nízký (méně než +/- 0,2V @ 35A) a ztráta výkonu je drasticky snížena. To má přímý vliv na nižší vytápění zařízení a dlouhou životnost regulátoru.
Technologie MOSFET se v posledních letech neustále zlepšuje kvůli širokému uplatnění v oblasti spotřební a průmyslové elektroniky. Integrovaná technologie polovodičů nabízí vyšší zatížení v omezeném prostoru s vynikající účinností. Navíc umožňují rychlejší spínání, vyšší spolehlivost a lepší kontrolu při těžkých zátěžích.
Výkon usměrňovače diody je dalším důležitým faktorem, pokud jde o rozptyl výkonu. Vzhledem k tomu, že všechny výstupní proudy proudí skrz je, musí nabídnout obrovskou robustnost a stabilitu, stejně jako efektivní řízení proudu. Naše MOSFET regulátory používají vysoce účinné proudové usměrňovače s extrémně nízkými napětími, které zabraňují přehřátí a splňují výše uvedené požadavky.
Interní regulátor byl kompletně přepracován tak, aby odpovídal požadavkům tranzistoru MOSFET. Napětí baterie je neustále monitorováno tak, aby odpovídalo výstupnímu proudu v různých situacích spotřeby. Nové elektronické řízení zabraňuje použití vedení zapalování, snižuje počet připojení a zjednodušuje kabelovou topologii. Má také nízkou spotřebu energie v pohotovostním režimu, což vede k velmi malému vybití baterie při nepoužívání vozidla.
Tato nová technologie umožňuje zvýšit výstupní výkon regulátoru až na 50A při zachování vynikající regulace napětí. Další výhody, jako je snížené vytápění, vysoká účinnost a pokročilé elektronické řízení, činí tento nový regulátor první volbou pro řízení akumulátorového cyklu vašeho vozidla.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Aprilia Caponord 1200 ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2014 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2015 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2016 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2017 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 Rally ABS | VKB000/VKB001 | 2015 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 Rally ABS | VKB000/VKB001 | 2016 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 Rally ABS | VKB000/VKB001 | 2017 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2013 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2014 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS | VK000/VK001/VKA00/VKA01 | 2015 | 2 | 1200 | 125 PS, 92 kw | - | - |