8:00 - 16:00
Zavřeno
Lithium-iontové baterie od JMT, high-tech pro váš motocykl.
Baterie nejnovější generace rozpoznatelné červeným krytem krytu.
Rozpěrka (S)
Baterie je vybavena jedním nebo více distančními vložkami, které jsou přilepeny pod baterií pomocí přiloženého lepicího proužku, takže baterie přesně zapadne do schránky na baterie.
Vodotěsný (W)
Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu pod vysokým tlakem nepoškodí.
Nahrazením standardní olověné baterie lithium-iontovou baterií JMT můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez výrazného úsilí.
Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:
- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážený výboj / náboj všech buněk vyvažovači
- rychlé nabíjení s možným vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až do 60 ° C
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
Olověné baterie mohou kvůli svým specifickým vlastnostem využívat pouze 30% své kapacity.
zatímco téměř 100% kapacity je k dispozici pro lithium-iontové baterie.
Z tohoto důvodu lithiové verze baterií JMT vyžadují pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie se stejným startovacím výkonem.
Rovnoměrný stav nabití všech buněk je také zajištěn vestavěným procesorem („balancer“).
Rozměry lithium-iontových baterií se shodují s rozměry originálních olověných baterií pomocí adaptérů.
Připojení jsou identická, takže baterii lze během několika minut vyměnit bez dalších úprav.
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.
Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích
Za žádných okolností by neměly být používány nabíječky, které se pokoušejí odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 V, než začnou skutečný náboj.
Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají lithium-polymerový proces.
Výsledkem je, že za normálního provozu nemohou vzplanout ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
- 12 V lithium-iontová baterie bez údržby
- Doporučený nabíjecí proud 3,5 A
- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 28 A
Srovnatelné rozměry a spojení s: Číslo výrobce Yuasa YT12B-BS YT14B-BS YB16AL-A2
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5 | XAA00 | 2021 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5 | XAA00 | 2022 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5 | XAA00 | 2021 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5 | XAA00 | 2022 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia Sport City 125 | VB000 | 2004 | 1 | 125 | 12,2 PS, 9 kw | - | - |
Aprilia Sport City 125 | VB000 | 2005 | 1 | 125 | 12,2 PS, 9 kw | - | - |
Aprilia Sport City 125 | VB000 | 2006 | 1 | 125 | 12,2 PS, 9 kw | - | - |
Aprilia Sport City 125 | VB002 | 2007 | 1 | 125 | 12,2 PS, 9 kw | - | - |
Aprilia Sport City 125 | VB002 | 2008 | 1 | 125 | 12,2 PS, 9 kw | - | - |
Aprilia Sport City 200 | VBA00 | 2006 | 1 | 200 | 18 PS, 13 kw | - | - |
Vážení zákazníci,
upozorňujeme Vás, že během vánočních svátků máme otevřeno jen do 23.12.2024. Poté Vám budeme k dispozici až od 2.1.2025. Zároveň se mezi svátky mění doba vyřizování objednávek, a to takto:
Veškeré objednávky přijaté po 20.12.2024 se začnou vyřizovat až od 2.1.2025. Od této doby se teprve začne počítat dodací doba 3 - 7 pracovních dnů nebo 24-48 hodin, dle statusu u konkrétní položky zboží.
Zároveň Vás upozorňujeme, že objednávky přijaté v termínu po 10.12.2024 mohou být opožděny a dodány až po Novém roce.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezké svátky.
Váš tým Megamoto, s.r.o.