8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC MX pro Offroad / Enduro a ATV. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje brzdové destičky Organic TT EBC nebo sportovní řidiče EBC sintrové brzdové destičky ve směsi R nebo MXS.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může lišit v porovnání s původní částí.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Bombardier Outlander 330 2WD | - | 2004 | 1 | 330 | 19,5 PS, 14,3 kw | - | - |
Bombardier Outlander 330 2WD | - | 2005 | 1 | 330 | 19,5 PS, 14,3 kw | - | - |
Bombardier Outlander 330 4WD | - | 2004 | 1 | 330 | 19,5 PS, 14,3 kw | - | - |
Bombardier Outlander 330 4WD | - | 2005 | 1 | 330 | 19,5 PS, 14,3 kw | - | - |
Bombardier Outlander 400 | - | 2003 | 1 | 400 | 18,3 PS, 13,5 kw | - | - |
Bombardier Outlander 400 | - | 2004 | 1 | 400 | 18,3 PS, 13,5 kw | - | - |
Bombardier Outlander 400 Max | - | 2003 | 1 | 400 | 18,3 PS, 13,5 kw | - | - |
Bombardier Outlander 400 Max | - | 2004 | 1 | 400 | 18,3 PS, 13,5 kw | - | - |
Bombardier Outlander 400 Max | - | 2005 | 1 | 400 | 18,3 PS, 13,5 kw | - | - |
Bombardier Outlander 400 Max | - | 2006 | 1 | 400 | 18,3 PS, 13,5 kw | - | - |