8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Yamaha MT-10 1000 A /Touring Edition ABS | RN451 | 2018 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN451-000323 | - |
Yamaha MT-10 1000 A /Touring Edition ABS | RN458 | 2019 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN458-005363 | - |
Yamaha MT-10 1000 A /Touring Edition ABS MTN1000 | RN458 | 2020 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN458-007273 | - |
Yamaha MT-10 1000 A /Touring Edition ABS MTN1000 | RN458 | 2021 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN458-007273 | - |
Yamaha MT-10 1000 A ABS | RN451 | 2016 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN451-000301 | - |
Yamaha MT-10 1000 A ABS | RN458 | 2017 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN458-000301 | - |
Yamaha MT-10 1000 A ABS MTN1000 | - | 2022 | 4 | 1000 | 166 PS, 122 kw | - | - |
Yamaha MT-10 1000 A ABS MTN1000 | RN781 | 2023 | 4 | 1000 | 166 PS, 122 kw | - | - |
Yamaha MT-10 1000 A ABS MTN1000 | - | 2024 | 4 | 1000 | 166 PS, 122 kw | - | - |
Yamaha MT-10 1000 SP A ABS | RN455 | 2017 | 4 | 1000 | 160 PS, 118 kw | RN455-000301 | - |