8:00 - 16:00
Zavřeno
Lithium-iontová baterie JMT pro Harley Davidson
Špičková technologie pro všechny dvojčata V2 od Harley
Výměnou standardní olověné baterie za lithium-iontovou baterii JMT můžete bez výrazného úsilí ušetřit až 5 kg hmotnosti.
U lithium-iontových baterií JMT hovoří následující výhody:
- přibližně 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Bezkonkurenční poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Může být instalován v jakékoli poloze, protože neobsahuje žádné kyseliny
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážené vybíjení / nabíjení všech článků balancerem
- Rychlé nabíjení s vysokým nabíjecím proudem možné (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- Dobrý výkon až do 60 ° C i při vysokých teplotách
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
- Speciální černý zdrsněný povrch pro optimální "vzhled"
- velmi vysoký výkon při studeném startu
- vynikající odolnost proti vibracím
- Vysoce odolné připojení pólů zajišťuje hladký start a dlouhou dobu
životnost
- Dodávka probíhá s krytem tyče, také v černé barvě
Díky svým specifickým vlastnostem mohou olověné baterie využívat pouze 30% své kapacity, zatímco lithium-iontové baterie mohou využívat téměř 100% své kapacity. Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie pro stejný počáteční výkon.
Integrovaný procesor („balancer“) zajišťuje rovnoměrné nabíjení všech článků.
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP. Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v technických údajích níže.
Za žádných okolností by se neměly používat nabíječky, které se pokouší desulfatovat hluboce vybité baterie pod 10 voltů s napětím vyšším než 14,9 voltů, než se skutečně začnou nabíjet.
Za žádných okolností nesmí být překročeno maximální nabíjecí napětí 14,9 voltů.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až do -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako materiál katody fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají proces lithium-polymer. To znamená, že během normálního provozu nemohou stoupat v plamenech ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
- 12 V bezúdržbová lithium-iontová baterie - Doporučený nabíjecí proud 4 A - maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 32 A.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Buell S3 1200 ie Thunderbolt | EB1 | 1999 | 2 | 1200 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Buell S3 1200 Thunderbolt | EB1 | 1997 | 2 | 1200 | 87 PS, 64 kw | - | - |
Buell S3 1200 Thunderbolt | EB1 | 1998 | 2 | 1200 | 87 PS, 64 kw | - | - |
Buell S3T 1200 ie Thunderbolt | EB1 | 1999 | 2 | 1200 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Buell S3T 1200 Thunderbolt | EB1 | 1997 | 2 | 1200 | 87 PS, 64 kw | - | - |
Buell S3T 1200 Thunderbolt | EB1 | 1998 | 2 | 1200 | 87 PS, 64 kw | - | - |
Buell X1 1200 ie Lightning 5,0 palců ráfek | BL1 | 1999 | 2 | 1200 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Buell X1 1200 ie Lightning 5,0 palců ráfek | BL1 | 2000 | 2 | 1200 | 88 PS, 65 kw | - | - |
Buell X1 1200 ie Lightning 5,0 palců ráfek | BL1 | 2001 | 2 | 1200 | 88 PS, 65 kw | - | - |
Buell X1 1200 ie Lightning 5,0 palců ráfek | BL1 | 2002 | 2 | 1200 | 88 PS, 65 kw | - | - |