8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Honda CR 125 R | JE01A | 1998 | 1 | 125 | 41 PS, 30 kw | JE01A-WM200001 | - |
Honda CR 125 R | JE01A | 1999 | 1 | 125 | 41 PS, 30 kw | JE01A-XM300001 | - |
Honda CR 125 R | JE01A | 2000 | 1 | 125 | 41 PS, 30 kw | JH2 JE01A-YM400001 | - |
Honda CR 125 R | JE01A | 2001 | 1 | 125 | 41 PS, 30 kw | JH2 JE01A-1M500001 | - |
Honda CR 250 R | ME03A | 1997 | 1 | 250 | 58 PS, 43 kw | JH2 ME03A-VM100001 | JH2 ME03A-VM103705 |
Honda CR 250 R | ME03A | 1998 | 1 | 250 | 58 PS, 43 kw | JH2 ME03A-WM200001 | - |
Honda CR 250 R | ME03A | 1999 | 1 | 250 | 58 PS, 43 kw | JH2 ME03A-XM300001 | - |
Honda CR 250 R | ME03A | 2000 | 1 | 250 | 58 PS, 43 kw | JH2 ME03A-YM400001 | - |
Honda CR 250 R | ME03A | 2001 | 1 | 250 | 58 PS, 43 kw | JH2 ME03A-1M500001 | - |