8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Honda CB 250 F Hornet | MC31 | 1996 | 4 | 250 | 40 PS, 29 kw | - | - |
Honda CB 250 F Hornet | MC31 | 1997 | 4 | 250 | 40 PS, 29 kw | - | - |
Honda CB 250 F Hornet | MC31 | 1998 | 4 | 250 | 40 PS, 29 kw | - | - |
Honda CB 250 F Hornet | MC31 | 1999 | 4 | 250 | 40 PS, 29 kw | - | - |
Honda CB 250 F Hornet | MC31 | 2000 | 4 | 250 | 40 PS, 29 kw | - | - |
Honda CB 250 F Hornet | MC31 | 2001 | 4 | 250 | 40 PS, 29 kw | - | - |
Honda FES 125 A S-Wing ABS | JF12B | 2007 | 1 | 125 | 13,2 PS, 9,7 kw | ZDC JF12B-07F050001 | - |
Honda FES 125 A S-Wing ABS | JF12B | 2008 | 1 | 125 | 13,2 PS, 9,7 kw | ZDC JF12B-07F050001 | - |
Honda FES 125 A S-Wing ABS | JF12B | 2009 | 1 | 125 | 13,6 PS, 10 kw | ZDC JF12B-09F080001 | ZDC JF12B-09F089999 |
Honda FES 125 A S-Wing ABS | JF12B | 2010 | 1 | 125 | 14 PS, 10 kw | ZDC JF12B-AF090001 | - |