8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Honda CR 125 R | JE010 | 1987 | 1 | 125 | JH2 JE010-HC800417 | JH2 JE010-HC806957 | |
Honda CR 125 R | JE01 | 1988 | 1 | 125 | JE01-5900001 | JE01-5904696 | |
Honda CR 250 R | ME030 | 1987 | 1 | 250 | JH2 ME030-HC900796 | JH2 ME030-HC906301 | |
Honda CR 250 R | ME03 | 1988 | 1 | 250 | ME03-2000002 | ME03-2004982 | |
Honda CR 500 R | PE020 | 1987 | 1 | 500 | JH2 PE020-HC600619 | JH2 PE020-HC699999 | |
Honda CR 500 R | PE02 | 1988 | 1 | 500 | PE02-5700001 | PE02-5799999 |