8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný brzdový kotouč.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC double-H sintrované brzdové destičky.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Harley Davidson EV Livewire ABS | CEE/7, GTC | 2020 | 0 | 106 PS,78 kw | - | - | |
Harley Davidson EV Livewire ABS | CEE/7, GTC | 2021 | 0 | 106 PS,78 kw | - | - | |
Harley Davidson FLHR 1690 Road King ABS | FBM | 2016 | 2 | 1690 | 87 PS, 64 kw | - | - |
Harley Davidson FLHR 1690 Road King ABS ABS | FBM | 2016 | 2 | 1690 | 87 PS, 64 kw | - | - |
Harley Davidson FLHR 1745 Road King ABS | FBC | 2017 | 2 | 1745 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Harley Davidson FLHRXS 1745 Road King Special ABS | KVC | 2018 | 2 | 1745 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Harley Davidson FLHRXS 1868 Road King Special ABS | KVP | 2019 | 2 | 1868 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Harley Davidson FLHRXS 1868 Road King Special ABS | KVP | 2020 | 2 | 1868 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Harley Davidson FLHRXS 1868 Road King Special ABS | KVP | 2021 | 2 | 1868 | 94 PS, 69 kw | - | - |
Harley Davidson FLHRXS 1868 Road King Special ABS | KVP | 2022 | 2 | 1868 | 94 PS, 69 kw | - | - |