8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC Vee, plně plovoucí.
Nové brzdové kotouče nejen s novým designem, ale také se zlepšenými funkcemi.
Vzhledem k tomu, že tento brzdový kotouč má malou vůli mezi vnitřním a vnějším kroužkem (plně plovoucí)
Při extrémním použití se nedá snadno odpustit, jako je například poloplošný brzdový kotouč.
Další výhodou brzdového kotouče VEE-ROTORS jsou nové otvory,
zjednoduší a znesnadňuje jejich konkurenci.
EBC si dlouhou dobu vyžádala správnou teplotu při výrobě těchto brzdových kotoučů (příliš nízké = vysoké opotřebení, příliš vysoké = poškození materiálu)
a to mimo jiné díky vysoce kvalitní německé nerezové oceli.
Lepší brzdný pocit, větší brzdná síla, méně opotřebení, více designu a více potěšení z jízdy.
Hliníkový náboj je připojen k brzdovému kotouči pomocí čtyřhranného pohonu EBC.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS | LE300CCDA | 2017 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-00041 | LE300CCDA-04190 |
Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS | LE300CCDA | 2018 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-04191 | LE300CCDA-06910 |
Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS | LE300CCDA | 2019 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-06911 | LE300CCDA-08660 |
Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS | LE300CCDA | 2021 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-10741 | LE300CCDA-99999 |
Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS | LE300CCDA | 2022 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-13181 | LE300CCDA-99999 |
Kawasaki KLE 300 Versys X ABS | LE300CCDA | 2017 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-00041 | LE300CCDA-04190 |
Kawasaki KLE 300 Versys X ABS | LE300CCDA | 2018 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-04191 | LE300CCDA-06910 |
Kawasaki KLE 300 Versys X ABS | LE300CCDA | 2019 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-06911 | LE300CCDA-08660 |
Kawasaki KLE 300 Versys X ABS | LE300CCDA | 2020 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-08661 | LE300CCDA-10740 |
Kawasaki KLE 300 Versys X ABS | LE300CCDA | 2021 | 2 | 300 | 40 PS, 29,3 kw | LE300CCDA-10741 | LE300CCDA-13180 |