8:00 - 16:00
Zavřeno
Plně plovoucí brzdové kotouče EBC pro přední kolo ve stylu vintage
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně zpracovaných brzdových kotoučů z nerezové oceli. Díky 10% zlepšení účinku tření se brzdná síla ještě dále zvyšuje.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5–10% díky systému nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což znamená zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče mají plováky, takže teplo generované při brzdění umožní expanzi vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtované spojení
K takovému narušení dochází, když se brzdový kotouč v důsledku prudkého brzdění zahřeje a vnější kroužek se dotkne (obvykle kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC se tomuto problému vyhne, což způsobí 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací disku a vibracemi.
Vintage brzdové kotouče nemají číslo KBA a lze je zaregistrovat u TÜV pouze na základě individuálního schválení.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Suzuki GN 250 | NJ42AD | 1985 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42AD-100705 | NJ42AD-101614 |
Suzuki GN 250 | NJ42AD | 1986 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42AD-100705 | NJ42AD-101614 |
Suzuki GN 250 | NJ42AD | 1987 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42AD-100705 | NJ42AD-101614 |
Suzuki GN 250 | NJ42AD | 1988 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42AD-101615 | - |
Suzuki GN 250 | NJ42AD | 1989 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42AD-101615 | - |
Suzuki GN 250 | NJ42AD | 1990 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42AD-101615 | - |
Suzuki GN 250 | NJ42A | 1991 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42A-103100 | NJ42A-107207 |
Suzuki GN 250 | NJ42A | 1992 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42A-103100 | NJ42A-107207 |
Suzuki GN 250 | NJ42A | 1993 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42A-103100 | NJ42A-107207 |
Suzuki GN 250 | NJ42A | 1994 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | NJ42A-107208 | - |