8:00 - 16:00
Zavřeno
Plně plovoucí brzdové kotouče EBC pro přední kolo ve stylu vintage
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně zpracovaných brzdových kotoučů z nerezové oceli. Díky 10% zlepšení účinku tření se brzdná síla ještě dále zvyšuje.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5–10% díky systému nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což znamená zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče mají plováky, takže teplo generované při brzdění umožní expanzi vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtované spojení
K takovému narušení dochází, když se brzdový kotouč v důsledku prudkého brzdění zahřeje a vnější kroužek se dotkne (obvykle kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC se vyhne tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací a vibracemi kotouče.
Vintage brzdové kotouče nemají číslo KBA a lze je zaregistrovat u TÜV pouze na základě individuálního schválení.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1973 | 3 | 750 | 52 PS, 38 kw | GT750-31253 | GT750-40246 |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1974 | 3 | 750 | 52 PS, 38 kw | GT750-40247 | GT750-52822 |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1975 | 3 | 750 | 63 PS, 46 kw | GT750-52823 | GT750-61728 |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1976 | 3 | 750 | 63 PS, 46 kw | GT750-61729 | GT750-75738 |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1977 | 3 | 750 | 63 PS, 46 kw | GT750-75739 | - |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1978 | 3 | 750 | 63 PS, 46 kw | GT750-75739 | - |
Suzuki GT 750 | GT750 | 1979 | 3 | 750 | 63 PS, 46 kw | GT750-75739 | - |