8:00 - 16:00
Zavřeno
Plně plovoucí brzdové kotouče EBC pro přední kolo ve stylu vintage
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně zpracovaných brzdových kotoučů z nerezové oceli. Díky 10% zlepšení účinku tření se brzdná síla ještě dále zvyšuje.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5–10% díky systému nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což znamená zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče mají plováky, takže teplo generované při brzdění umožní expanzi vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtované spojení
K takovému narušení dochází, když se brzdový kotouč v důsledku prudkého brzdění zahřeje a vnější kroužek se dotkne (obvykle kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC se tomuto problému vyhne, což způsobí 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací a vibracemi kotouče.
Vintage brzdové kotouče nemají číslo KBA a lze je zaregistrovat u TÜV pouze na základě individuálního schválení.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki Z 1300 A | KZT30A | 1979 | 6 | 1300 | 120/100 PS, 88/74 kw | KZT30A-000101 | KZT30A-006200 |
Kawasaki Z 1300 A | KZT30A | 1980 | 6 | 1300 | 120/100 PS, 88/74 kw | KZT30A-006201 | - |
Kawasaki Z 1300 A | KZAA1BA | 1981 | 6 | 1300 | 120/100 PS, 88/74 kw | KZAA1BA-011501 | - |
Kawasaki Z 1300 A | KZT30A | 1982 | 6 | 1300 | 120/100 PS, 88/74 kw | KZT30A-014101 | - |
Kawasaki Z 1300 A | KZT30A | 1983 | 6 | 1300 | 120/100 PS, 88/74 kw | KZT30A-015901 | - |
Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI | ZGT30A | 1984 | 6 | 1300 | 100 PS, 74 kw | ZGT30A-000001 | ZGT30A-002800 |
Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI | ZGT30A | 1985 | 6 | 1300 | 100 PS, 74 kw | ZGT30A-000001 | ZGT30A-002800 |
Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI | ZGT30A | 1986 | 6 | 1300 | 100 PS, 74 kw | ZGT30A-002801 | - |