8:00 - 16:00
Zavřeno
Dvojité řetězové kolečka ZF patří mezi nejkvalitnější a technicky nejpokročilejší řetězová kola na světě.
Tajemství je založeno na kombinaci trvanlivosti oceli a lehkosti duralu.
Tato hliníková slitina se vyznačuje obrovskou pevností a těsností, stejně jako nízkou hmotností.
Pevnost v tahu je asi 11násobná než u čistého hliníku. Vytvrzováním duralový materiál téměř dosáhne pevnosti oceli.
Proto byla provedena nižší hmotnost a vyšší odolnost.
Frézování v základně zubů ozubeného kola zaručuje optimální samočistění. Tyto řezy zajišťují, že nečistoty nemohou být připevněny mezi zuby, a proto řetěz a ozubené kolo nepoškodily.
Trvanlivost řetězových kol ZF-Dual je přibližně třikrát delší než u čistě hliníkových řetězových kol a o 50% lehčí než ocelové řetězové kola.
Nejvhodnější pro silniční a offroad.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki KDX 175 | DX175A | 1980 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-000101 | - |
Kawasaki KDX 175 | DX175A | 1981 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-005801 | - |
Kawasaki KDX 175 | DX175A | 1982 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | - | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1980 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-000101 | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1981 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-005801 | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1982 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 | - | 1986 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 | - | 1987 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 | - | 1988 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 C | - | 1986 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |