8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC Vee, plně plovoucí. Nové brzdové kotouče nejen s novým designem, ale také se zlepšenými funkcemi. Vzhledem k tomu, že tento brzdový kotouč má malou vůli mezi vnitřním a vnějším kroužkem (plně plovoucí) Při extrémním použití se nedá snadno odpustit, jako je poloplošný brzdový kotouč. Další výhodou brzdového kotouče VEE-ROTORS jsou nové otvory, učinit je mnohem jednodušší a méně unavený ve srovnání s jejich konkurenty. EBC trvalo dlouho, než našla správnou teplotu pro výrobu těchto brzdových kotoučů (příliš nízké = vysoké opotřebení, příliš vysoké = poškození materiálu) a to mimo jiné díky vysokokvalitní německé nerezové oceli. Lepší pocit z brzd, větší brzdná síla, menší opotřebení, více designu a větší potěšení z jízdy. Hliníkový náboj je připojen k brzdovému kotouči pomocí čtyřhranu pohonu EBC. Barva náboje: oranžová
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Ducati 748 748 SP Sport Production | 748S | 1995 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 SP Sport Production | 748S | 1996 | 2 | 748 | 105/98 PS, 77/72 kw | - | - |
Ducati 748 748 SP Sport Production | 748S | 1997 | 2 | 748 | 105/98 PS, 77/72 kw | - | - |
Ducati 748 748 SPS Sport Production | 748S | 1998 | 2 | 748 | 104/98 PS, 76/72 kw | - | - |
Ducati 748 748 SPS Sport Production | H300AA | 1999 | 2 | 748 | 104/98 PS, 76/72 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1988 | 2 | 851 | 102 PS, 75 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1989 | 2 | 851 | 105 PS, 77 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1990 | 2 | 851 | 105 PS, 77 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1991 | 2 | 851 | 91 PS, 67 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1992 | 2 | 851 | 95 PS, 70 kw | - | - |