8:00 - 16:00
Zavřeno
ZF duální řetězová kola patří mezi nejkvalitnější a nejvíce technologicky vyspělých ozubených kol na světě.
Tajemstvím je založen na spojení odporu oceli a snadnosti duralu.
Tato hliníková slitina se vyznačuje enormní pevnost a těsnost, jakož i nízkou hmotnost.
Pevnost v tahu je přibližně 11 krát z čistého hliníku. Tím, kalení duralu téměř dosáhla pevnosti oceli.
byla implementována je tedy nižší hmotnost a vyšší trvanlivost.
Frézování na paty zubu řetězového kola zajišťují optimální samočištění. Tyto frézování zajistit, aby nečistoty nelze spustit mezi zuby, a tak nenosí ven řetěz a řetězové kolo tak rychle.
Trvanlivost duálních ozubených kol, pokud je přibližně třikrát delší než čistý hliník ozubených kol a jsou o 50% lehčí než ocelové ozubených kol.
ideální pro silniční a off-road.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki KDX 175 | DX175A | 1980 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-000101 | - |
Kawasaki KDX 175 | DX175A | 1981 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-005801 | - |
Kawasaki KDX 175 | DX175A | 1982 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | - | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1980 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-000101 | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1981 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-005801 | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1982 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 | - | 1986 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 | - | 1987 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 | - | 1988 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 C | - | 1986 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |