8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Derbi Atlantis 100 | AT1A1A | 2001 | 1 | 100 | 8,5 PS, 6,3 kw | - | - |
Derbi Atlantis 100 | AT1A1A | 2002 | 1 | 100 | 8,5 PS, 6,3 kw | - | - |
Derbi Atlantis 25 AC City | - | 2006 | 1 | 25 | 1,2 PS, 0,9 kw | - | - |
Derbi Atlantis 25 AC City | - | 2007 | 1 | 25 | 1,2 PS, 0,9 kw | - | - |
Derbi Atlantis 25 AC City | - | 2008 | 1 | 25 | 1,2 PS, 0,9 kw | - | - |
Derbi Atlantis 25 AC City | - | 2009 | 1 | 25 | 1,2 PS, 0,9 kw | - | - |
Derbi Atlantis 50 AC | ATL0AA/CA | 1999 | 1 | 50 | 4,6 PS, 3,4 kw | - | - |
Derbi Atlantis 50 AC | ATL0EA | 2000 | 1 | 50 | 4,6 PS, 3,4 kw | - | - |
Derbi Atlantis 50 AC | AL1AE2 | 2001 | 1 | 50 | 4,6 PS, 3,4 kw | - | - |
Derbi Atlantis 50 AC | AL1A1A | 2002 | 1 | 50 | 4,6 PS, 3,4 kw | - | - |