8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný disk.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje organické brzdové destičky EBC nebo sportovní řidiče EBC Double-H Sinterbremsklötze.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Piaggio MP3 300 ie ABS HPE | TA2100 | 2019 | 1 | 300 | 25 PS, 18 kw | ZAPTA2100-00001001 | - |
Piaggio MP3 300 ie ABS HPE | TA2100 | 2020 | 1 | 300 | 26,2 PS, 19,3 kw | ZAPTA2100-00001001 | - |
Piaggio MP3 300 ie ABS HPE Euro5 | TD2100 | 2021 | 1 | 300 | 26 PS, 19 kw | ZAPTD2100-00000001 | - |
Piaggio MP3 300 ie ABS HPE Euro5 | TD2100 | 2022 | 1 | 300 | 26 PS, 19 kw | ZAPTD2100-00000001 | - |
Piaggio MP3 300 ie ABS HPE Euro5 | - | 2023 | 1 | 300 | 26 PS, 19 kw | - | - |
Piaggio MP3 300 ie Deep Black ABS HPE Euro5 | - | 2023 | 1 | 300 | 26 PS, 19 kw | - | - |
Piaggio MP3 300 LT Business ABS ASR | M86200 | 2015 | 1 | 300 | 23,1 PS, 17 kw | ZAPM86200-00001001 | - |
Piaggio MP3 300 LT Business ABS ASR | M86200 | 2016 | 1 | 300 | 23,1 PS, 17 kw | ZAPM86200-00001001 | - |
Piaggio MP3 300 LT Business ABS ASR | M86200 | 2017 | 1 | 300 | 23,1 PS, 17 kw | ZAPM86200-00001001 | - |
Piaggio MP3 300 LT Business ABS ASR | TA1100 | 2018 | 1 | 300 | 21 PS, 15,5 kw | ZAPTA1100-00001001 | - |