8:00 - 16:00
Zavřeno
Dvojité řetězové kolečka ZF patří mezi nejkvalitnější a technicky nejpokročilejší řetězová kola na světě.
Tajemství je založeno na kombinaci trvanlivosti oceli a lehkosti duralu.
Tato hliníková slitina se vyznačuje obrovskou pevností a těsností, stejně jako nízkou hmotností.
Pevnost v tahu je asi 11násobná než u čistého hliníku. Vytvrzováním duralový materiál téměř dosáhne pevnosti oceli.
Proto byla provedena nižší hmotnost a vyšší odolnost.
Frézování v základně zubů ozubeného kola zaručuje optimální samočistění. Tyto řezy zajišťují, že nečistoty nemohou být připevněny mezi zuby, a proto řetěz a ozubené kolo nepoškodily.
Trvanlivost řetězových kol ZF-Dual je přibližně třikrát delší než u čistě hliníkových řetězových kol a o 50% lehčí než ocelové řetězové kola.
Nejvhodnější pro silniční a offroad.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1987 | 2 | 600 | 27 PS, 20 kw | PD06-3000002 | PD06-3000101 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1989 | 2 | 600 | 27 PS, 20 kw | PD06-3200001 | PD06-3200500 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1990 | 2 | 600 | 50 PS, 37 kw | PD06-5300005 | - |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1991 | 2 | 600 | 27 PS, 20 kw | PD06-3400001 | PD06-3400950 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1992 | 2 | 600 | 27 PS, 20 kw | PD06-3500001 | PD06-3501067 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1993 | 2 | 600 | 27 PS, 20 kw | PD06-3600001 | PD06-3600700 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1994 | 2 | 600 | 34 PS, 25 kw | PD06-6000001 | PD06-6001425 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06 | 1995 | 2 | 600 | 34 PS, 25 kw | PD06-6000001 | PD06-6001425 |
Honda XL 600 V Transalp | PD06A | 1996 | 2 | 600 | 50 PS, 37 kw | PD06A-TM000001 | - |
Honda XL 600 V Transalp | PD10A | 1997 | 2 | 600 | 50 PS, 37 kw | ZDC PD10A-0VF000001 | - |