Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!

Regulator/rectifier

pro Polaris Ranger 900 XP EPS

Cena s DPH
2 958 Kč
Cena bez DPH
2 445 Kč
Kód
700.18.52
Kód zboží
700.18.52
EAN
4043981270686
MM kód
MMD0000066731
Externí sklad
Dodání:
3-8 dní
Megamax24 - Poradíme Vám
Megamax24 - Poradíme Vám
Potřebujete poradit?
Po - Pá
8:00 - 16:00
So - Ne
Zavřeno
Produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Sdílet na Facebooku
Doporuč produkt známému
Váš email*
Email příjemce*

Popis

Regulátor / usměrňovač s technologií MOSFET

Náhradní díl v originální kvalitě

Tato nová technologie obnovila koncept třífázových žebříkových řadičů. Po mnoho let tato zařízení používají křemíkem řízené usměrňovače (SCR) k řízení nadměrné energie z generátoru na zem, udržující konstantní napětí baterie.

To bylo obecně přijato a prokázáno, že je vhodné pro malé a střední generátory spalovacích motorů. Nová technologie regulátorů založená na tranzistorech MOSFET je však stále oblíbenější pro lepší výkon a mnoho dalších zajímavých výhod oproti SCR.

Poptávka po energii u moderních motocyklů a čtyřkolek dnes roste s využitím dalších elektronických modulů, jako je vstřikovací systém, vysoce účinné osvětlení, četné příslušenství atd. Stále více. To znamená, že z generátoru přichází velké množství energie a regulátor SCR shunt nebude schopen jej ovládat.

Hlavním důvodem je nízká energetická účinnost, vnitřní ztráty regulátoru vedou k přehřátí a předčasnému poškození, když jsou proudy přes regulátor vedeny nad 35A. Výsledkem je, že technologie SCR dosáhla limitu, a proto se nedoporučuje pro velká vozidla s vysokou spotřebou energie.

K vyřešení výše uvedeného problému bylo nutné snížit ztráty v obvodu. Když je SCR aktivní (generátorový proud na kostru), dochází k vysokému poklesu dopředného napětí (asi 1,5 V @ 35A), protože funguje jako výkonová dioda. Když se proud zvýší, paralelně se zvyšuje úbytek energie (např. Teplo).

NAPÁJENÍ ZAŘÍZENÍ ZAŘÍZENÍ (W) = AKTUÁLNÍ VÝLET (A) X ZTRÁTY NAPĚTÍ (V)

výhody:

- 3-FÁZOVÝ ŘÍDICÍ SYSTÉM S VYSOKOU ENERGETICKOU ÚČINNOSTÍ

- VÝKON VÝKONU DO 50 A

- PŘESNĚ ELEKTRONICKÁ KONTROLA NAPĚTÍ AKUMULÁTORU ZABRAŇUJE UŽIVATELE ZAPOJENÍ

- NÍZKÝ ROZVOJ TEPLA VÍCE ZVÝŠENÍ ŽIVOTA

- REŽIM STANDBY NÍZKÉHO VÝKONU, POKUD SE VOZIDLO NEPOUŽÍVÁ

Na rozdíl od jiných tranzistorů mohou být tranzistory MOSFET navrženy jako spínače řízené napětím, protože díky zcela odlišné polovodičové architektuře jsou efektivnější při využívání energie.

Při používání se chovají jako nízkonapěťový rezistor s nízkým hodnocením, který vede veškerý nadbytečný proud generátoru do země. V důsledku toho je úbytek napětí velmi nízký (méně než +/- 0,2 V @ 35A) a ztráta energie se drasticky sníží. To má přímý vliv na nižší zahřátí zařízení a dlouhou životnost ovladače.

Technologie MOSFET se v posledních letech neustále zlepšuje díky široké aplikaci v oblasti spotřební a průmyslové elektroniky. Technologie integrace polovodičů nabízí vyšší nosnost ve zmenšeném prostoru s vynikající účinností. Kromě toho umožňují rychlejší přepínání, vyšší spolehlivost a lepší kontrolu při velkém zatížení.

Výkon diod usměrňovače je dalším důležitým faktorem, pokud jde o rozptyl energie. Protože jimi prochází veškerý výstupní proud, musí nabízet jak velkou odolnost a stabilitu, tak efektivní řízení proudu. Naše regulátory MOSFET používají vysoce proudové usměrňovací diody s extrémně nízkým poklesem napětí, které pomáhají předcházet přehřátí a splňují výše uvedené požadavky.

Interní CONTROLLER byl kompletně přepracován tak, aby odpovídal požadavkům tranzistoru MOSFET. Napětí baterie je neustále sledováno, aby výstupní proud odpovídal různým situacím spotřeby. Nové elektronické ovládání eliminuje použití zapalovacího vedení, snižuje počet připojení a zjednodušuje topologii kabelu. Má také nízkou spotřebu energie v pohotovostním režimu, což má za následek velmi malé vybití baterie, když se vozidlo nepoužívá.

Tato nová technologie umožňuje zvýšit výstupní výkon regulátoru až na 50 A při zachování vynikající regulace napětí. Díky dalším výhodám, jako je snížené vytápění, vysoká účinnost a pokročilé elektronické ovládání, je tento nový ovladač první volbou pro řízení cyklu baterie vašeho vozidla.

Foto

Regulator/rectifier
Regulator/rectifier

Určeno pro modely

Vyhledávat
Model Číslo rámu Rok výroby Válec Objem Výkon Od VIN Do VIN
Polaris Ranger 900 Crew - 2014 2 900 60 PS, 44 kw - -
Polaris Ranger 900 Crew 4WD - 2014 2 900 60 PS, 44 kw - -
Polaris Ranger 900 Crew EPS - 2015 2 900 - -
Polaris Ranger 900 Diesel - 2013 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Polaris Ranger 900 Diesel - 2014 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Polaris Ranger 900 Diesel 4WD - 2013 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Polaris Ranger 900 Diesel 4WD - 2014 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Polaris Ranger 900 Diesel Crew - 2012 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Polaris Ranger 900 Diesel Crew 4WD - 2012 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Polaris Ranger 900 Diesel Crew diesel Crew - 2013 3 900 24 PS, 17,6 kw - -
Model
Polaris Ranger 900 Crew
Číslo rámu
-
Rok výroby
2014
Válec
2
Objem
900
Výkon
60 PS, 44 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Crew 4WD
Číslo rámu
-
Rok výroby
2014
Válec
2
Objem
900
Výkon
60 PS, 44 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Crew EPS
Číslo rámu
-
Rok výroby
2015
Válec
2
Objem
900
Výkon
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel
Číslo rámu
-
Rok výroby
2013
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel
Číslo rámu
-
Rok výroby
2014
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel 4WD
Číslo rámu
-
Rok výroby
2013
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel 4WD
Číslo rámu
-
Rok výroby
2014
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel Crew
Číslo rámu
-
Rok výroby
2012
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel Crew 4WD
Číslo rámu
-
Rok výroby
2012
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-
Model
Polaris Ranger 900 Diesel Crew diesel Crew
Číslo rámu
-
Rok výroby
2013
Válec
3
Objem
900
Výkon
24 PS, 17,6 kw
Od VIN
-
Do VIN
-

Hledání neodpovídá žádná položka.

Hodnocení

Zboží zatim nikdo nehodnotil. Buďte první, kdo napíše uživatelskou recenzi.
Jméno *
* vyplněním souhlasíte se zveřejněním jména nebo přezdívky u recenze
E-mail *
* e-mail nebude zveřejněn, slouží jen pro upozornění na nové recenze produktu
Text recenze
Klady
Zápory
Každý bod kladů a záporů napište na jeden řádek. Pokud Vás nic nenapadá, nechte prázdné.
Celkové hodnocení:
 

Ceny dopravy

NÁHRADNÍ DÍLY
Nejvýhodnější doručení až domů neomezené množství zboží: 99,- Kč.

dobírka = 49,- Kč.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Proč nakupovat u nás?
Největší výběr autopneu pro vaše auto
Každé desáté auto ve Středočeském kraji má pneumatiky od nás.
 
Máme vlastní servis a pneuservis
U nás Vám pneumatiky nejen prodáme, ale provedeme i jejich odbornou montáž, případně vám pomůžeme s opravou vašeho motocyklu nebo vozu.
 
Jsme jeden z největších prodejců motopneu v ČR
Máme více, než 40 000 spokojených zákazníků.