8:00 - 16:00
Zavřeno
Lithium-iontové baterie od JMT, high-tech pro váš motocykl.
Baterie nejnovější generace rozpoznatelné červeným krytem krytu.
Ukazatel (I)
Všechny baterie jsou vybaveny indikátorem stavu baterie.
Rozpěrka (S)
Baterie je vybavena jedním nebo více distančními vložkami, které jsou přilepeny pod baterií pomocí přiloženého lepicího proužku, takže baterie přesně zapadne do schránky na baterie.
Vodotěsný (W)
Baterie je zcela vodotěsná a při čištění motocyklu pod vysokým tlakem nepoškodí.
Stačí stisknout testovací tlačítko. Pokud se rozsvítí všechny 3 modré LED diody, je baterie plně nabitá (ful). Pokud svítí pouze 2 diody LED, je nabitá pouze poloviční (med). Nejpozději, když svítí pouze jedna LED (nízká), musí být baterie nabita.
Výměnou standardní olověné baterie můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez námahy.
Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:
- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážený výboj / náboj všech buněk vyvažovači
- rychlé nabíjení s možným vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až do 60 ° C
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
Olověné baterie mohou díky svým specifickým vlastnostem využívat pouze 30% své kapacity, zatímco lithium-iontové baterie používají téměř 100% své kapacity.
Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie se stejným startovacím výkonem.
Rovnoměrný stav nabití všech buněk je také zajištěn vestavěným procesorem („balancer“).
Rozměry lithium-iontových baterií se shodují s rozměry originálních olověných baterií pomocí adaptérů.
Připojení jsou identická, takže baterii lze během několika minut vyměnit bez dalších úprav.
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP.
Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích
Za žádných okolností by neměly být používány nabíječky, které se pokoušejí odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 V, než začnou skutečný náboj.
Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají lithium-polymerový proces. Výsledkem je, že za normálního provozu nemohou vzplanout ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
- 12 V lithium-iontová baterie bez údržby
- Doporučený nabíjecí proud 1,5 A
- maximální nabíjecí proud pro rychlé nabíjení 15 A
Srovnatelné rozměry a propojení s:
Yamaha BR98
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5 | XAA00 | 2021 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia RS 125 4T ABS Euro5 | XAA00 | 2022 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5 | XAA00 | 2021 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia RS 125 GP 4T Replica ABS Euro5 | XAA00 | 2022 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia Tuono 125 4T ABS Euro5 | XAB00 | 2021 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Aprilia Tuono 125 4T ABS Euro5 | XAB00 | 2022 | 1 | 125 | 15 PS, 11 kw | - | - |
Benelli 2C 250 Kotoučové brzdy | - | 1976 | 2 | 250 | 25 PS, 18,4 kw | - | - |
Beta Alp 40 350 | ZD3TA163 | 2018 | 1 | 40 | 29 PS, 21 kw | ZD3TA1630J0000009 | ZD3TA163XK0000715 |
Beta Alp 40 350 | ZD3TA163 | 2019 | 1 | 40 | 29 PS, 21 kw | ZD3TA1630J0000009 | ZD3TA163XK0000715 |
Beta Alp 40 350 | ZD3TA163 | 2020 | 1 | 40 | 29 PS, 21 kw | ZD3TA1630J0000009 | ZD3TA163XK0000715 |