8:00 - 16:00
Zavřeno
Produkce JT Sprockets je dnes největší a nejmodernější výrobní zařízení pro pastorky a řetězová kola na světě.
Hliníková slitina 7075 T6 vyráběná v Rakousku pro letectví je díky své pevnosti srovnatelná s některými ocelovými slitinami. Hliník se vyznačuje svou obrovskou pevností a těsností a nízkou hmotností.
Motocyklisté v silničních závodech jsou přesvědčeni o vynikající kvalitě JT Sprockets:
- nejvyšší výkon
- nejlepší kvalita
- nejlepší hodnota
JT Sprockets jsou lídry na světovém trhu.
Výrobní závody jsou vybaveny nejnovější generací CNC výrobních strojů a vyrábějí celou řadu pastorků a řetězových kol pro trh s náhradními díly a originální zařízení.
Každý pastorek a řetězové kolo prochází 25 fázemi výroby a musí úspěšně projít více než 10 jednotlivými testy kvality.
JT Sprockets vyrábí správným způsobem: soustružením, frézováním a vrtáním! Tímto způsobem dosahuje JT optimální profil ozubení v nejvyšší kvalitě a současně s nejnižší tolerancí.
Každá položka je znovu zkontrolována ručně - tak JT Sprockets nastavuje nové standardy kvality v motocyklovém průmyslu.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1980 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-000101 | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1981 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | DX175A-005801 | - |
Kawasaki KDX 175 A | DX175A | 1982 | 1 | 175 | 20 PS, 15 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 C | - | 1986 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 C | - | 1987 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KDX 200 C | - | 1988 | 1 | 200 | 37 PS, 28 kw | - | - |
Kawasaki KLX 250 E | LX250E | 1993 | 1 | 250 | 25 PS, 18,4 kw | LX250E-000001 | LX250E-008000 |
Kawasaki KLX 250 E | LX250E | 1994 | 1 | 250 | 25 PS, 18,4 kw | LX250E 008001 | - |
Kawasaki KLX 250 E | LX250E | 1995 | 1 | 250 | 25 PS, 18,4 kw | LX250E 008001 | - |
Kawasaki KLX 250 R | LX250D | 1994 | 1 | 250 | 17 PS, 13 kw | LX250D-002001 | - |