8:00 - 16:00
Zavřeno
Povlak TRQ
Nové destičky s novou směsí jsou nástupci dříve úspěšných destiček SRQ s výrazným vylepšením vlastností.
Má být klasifikována jako závodní podložka, ale díky nové normě ECE R90 má také silniční homologaci.
Díky tomu se hodí zejména pro sešlápnutí plynu na závodní trati (např. při závodech na okruhu) a následnou jízdu rovnou domů.
Cílovou skupinou jsou ambiciózní, sportovně založení řidiči. TRQ je zařazen nad SRT.
- Vyšší brzdný výkon díky vyššímu a stabilnějšímu koeficientu tření (ve srovnání s dřívějším SRQ).
- Přímější odezva díky optimalizovanému počátečnímu záběru
- Výrazně nižší opotřebení destiček a kotoučů
- Schváleno pro silniční provoz podle normy ECE R90!
- Třecí podložka je pevně spojena se zadní deskou pomocí systému NRS.
- Pro optimální výkon se doporučuje snadné zaškolení
- Díky inovativnímu procesu spékání tepelně velmi odolné
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
BMW R 1250 GS ABS | 1G13/K50 | 2019 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS | K50 | 2020 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC | K50 | 2020 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC | - | 2021 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC | - | 2022 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC | K50 | 2023 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC ESA | - | 2021 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC ESA | - | 2022 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC ESA | K50 | 2023 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |
BMW R 1250 GS ABS DTC ESA Speichenrad | K50 | 2023 | 2 | 1250 | 136 PS, 100 kw | - | - |