8:00 - 16:00
Zavřeno
Vodní chladič JMP
>>> Optimální chladicí výkon a životnost <<<
Výhody JMP:
- Lepší chladicí výkon díky speciální technologii žebrování
- Ideální pro motory s vysokým tepelným zatížením
- Ruční svařování, leštění a tlaková zkouška
- Lze přímo vyměnit za chladič OE
Při chodu motoru dochází k automatickému tření a zahřívání. Proto musí být motor co nejlépe chlazen, aby se nepřehříval.
Vodní chladiče se skládají z trubek s žebry mezi nimi. Těmito trubkami protéká chladicí kapalina. Nepřetržité proudění vzduchu ochlazuje kapalinu a zabraňuje tak přehřátí motoru.
Varianty vodních chladičů:
- Mechanicky ucpaný chladič
- Pájený chladič
Mechanicky zapojený chladič:
- Výroba šetřící náklady a energii
- Kulaté trubky zcela zasunuté do žeber
- Menší vzduchová mezera mezi trubkami a žebry
- Nižší přenos tepla / chladicí výkon
Chladič s pájenými žebry:
- Trubky a lamely jsou pájeny v peci.
- Vytvoření kovového spoje
- Optimální přenos tepla
- Zploštělé trubky
- Větší chladicí plocha
- Až o 60 % vyšší chladicí výkon
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Yamaha YZF-R1 1000 | RN321 | 2015 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN321-000301 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | RN321 | 2016 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN321-003306 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | RN491 | 2017 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN491-000301 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | RN491 | 2018 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN491-000301 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | RN497 | 2019 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN497-002249 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | RN651 | 2020 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN651-000348 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | - | 2021 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | - | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | - | 2022 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | - | - |
Yamaha YZF-R1 1000 ABS | CN07C | 2023 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | CN07C-000325 | - |
Yamaha YZF-R1 1000 Anniversary ABS | RN321 | 2016 | 4 | 1000 | 200 PS, 147 kw | RN321-003246 | - |